Verho ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silvia Logo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Silvia Logo

Aktiivinen jäsen
14.05.2007
9 346
6
38
Mittailin uuden kodin ikkunoita ja nyt on ongelma. Olin suunnitellut että sälekaihtimet tulee, mutta ne ikkunat on niin hölmön kokoiset että en ole sopivia löytänyt. Kaihtimet haluan siihen ikkunan eteen, en sinne väliin.

Olkkarissa riittäisi ikkunaan normaali pituus, mutta leveydet pitäisi olla 30-34 cm ja 140-144 cm ja sen ikkunan vieressä olevaan oveen tarttis 82 cm leveän ja 2,16 pitkän kaihtimen.

Makkarissa taas on ikkunan alaosassa tuuletusikkuna joka aukeaa sisään päin joten siihenkään en saa kaihdinta ja sen leveys on 110-114 cm.

Rullaverhoissakaan ei ole niin pitkiä että ne riittäisi siihen olkkarissa olevaan oveen :/

Mitä mä nyt teen? Ei kellään olisi vinkkiä :(

ja tilaa sieltä ihan mittojen mukaan tehdyt ja pidä huoli että tulevat itse mittaamaan... jos ilmoitat mitat itse ja käykin joku moka niin se on sitten ihan oma mokasi...

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
ja tilaa sieltä ihan mittojen mukaan tehdyt ja pidä huoli että tulevat itse mittaamaan... jos ilmoitat mitat itse ja käykin joku moka niin se on sitten ihan oma mokasi...

Onkohan ne kauhean kalliita?
Ei ole oma asunto niin en kalliita raaski ostaa.

Provec merkkisiä hobbarissa kattelin ja niissä ei ollut sopivia. Mä kun haluan että ne on puuta.

Yhteistyössä