Olisiko ehdotuksia toisesta nimestä venlalle
Martta B 28.11.2006 #4 Minullekin tuli ihan ekaksi Venla Amanda mieleen! Muita ideoita: Venla Sofia Venla Serafia Venla Susanna Venla Eveliina Venla Viliina Venla Enniina
Minullekin tuli ihan ekaksi Venla Amanda mieleen! Muita ideoita: Venla Sofia Venla Serafia Venla Susanna Venla Eveliina Venla Viliina Venla Enniina
taustalla 29.11.2006 #5 \ Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 21:48 Martta B kirjoitti: Minullekin tuli ihan ekaksi Venla Amanda mieleen! Muita ideoita: Venla Sofia Venla Serafia Venla Susanna Venla Eveliina Venla Viliina Venla Enniina Click to expand... mulla tyttö venla sofia...ja odotus aikana mietin (venlalle) etu nimeksi tuota serafina nimeä =)
\ Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 21:48 Martta B kirjoitti: Minullekin tuli ihan ekaksi Venla Amanda mieleen! Muita ideoita: Venla Sofia Venla Serafia Venla Susanna Venla Eveliina Venla Viliina Venla Enniina Click to expand... mulla tyttö venla sofia...ja odotus aikana mietin (venlalle) etu nimeksi tuota serafina nimeä =)
Vilipi 29.11.2006 #6 Meillä on tyttö Venla Maria Susanna. Mietittiin muitakin vaihtoehtoja joista nyt muistan yhden Venla Karoliina.
Meillä on tyttö Venla Maria Susanna. Mietittiin muitakin vaihtoehtoja joista nyt muistan yhden Venla Karoliina.
JEMM 29.11.2006 #7 Venla Maria :heart: On kaunis ja perinteinen nimi. (Mun isoäidin isoäiti oli Wendla Maria, ja olisin voinu itekkin ton Venla Marian laittaa, mutt se sit kuitenkin vaihtui viime metreillä )
Venla Maria :heart: On kaunis ja perinteinen nimi. (Mun isoäidin isoäiti oli Wendla Maria, ja olisin voinu itekkin ton Venla Marian laittaa, mutt se sit kuitenkin vaihtui viime metreillä )