V
venkoilija
Vieras
onko kellään ollu samanlaista probleemaa imetyksen kanssa, mulla siis toinen lapsi kyseessä nyt puoli vuotias. Kiinteet on alotettu ja alko mennä suht hyvin alas jo paitsi nyt kipeenä palatiin hetkeksi taas pelkkään rintamaitoon (ei huolinut muuta). Mut ongelma on tällä nyt se että tossa jo nelikuisena alko venkoilemaan rinnalla, saattaa imeä niin että heruminen alkaa, sit kääntää pään pois, selkä kaarelle ja huutoa. Siinä sit maidot virtaa pitkin mäkeä... ajattelin että no, tämä on nyt tätä rintaraivaria (esikoisellakin oli lievempänä). Mut kesti piiitkään. Nyt on ehkä kuukausi menty helpommin, löydetty ehkä syömisrytmi kiinteidenki myötä. mut nyt taas kun oltiin kipeinä niin tää imettäminen on yhtä härdelliä, ei syö kuin ihan just tainnoksissa, pistää kaikin voimin rinnalle vastaan ja sit kun tehdään muuta niin kitisee ja kääntelee päätään mun rintaa kohti. Hampaita ei oo ainakaan mun ymmärtääkseni tulossa...tänään söi nyt yhdeksän jälkeen kun edellisen kerran oli syöny yöllä kolmelta. Voi olla tietty että ei oo tarpeeksi nälkä mut hermostuttaa toi kitiseminen sitten kun ei syö. No onneksi on tämän ikänen että noi kiinteet on kuvioissa mut onko joku jolla on ollu samanlainen ongelma. Onko homma menny rinnan hylkimiseen lopulta? Meillä ei myöskään huoli tuttipulloa, koitin sitäkin viimeksi tänään kun olin niin kypsä tohon venkoilemiseen. Pitääköhän alkaa ottaa nokkamukiharjotteluja tiiviimmin ja lopettaa imetyksestä ressaaminen ja lisätä kiinteitä. Ollaan kasvissoseista edetty hiljattain lihaan (ihan alussa) ja haaveis olis pian päästä aamu- ja iltapuuroihin sit ei olis niin paljon tarvetta tolle imetyksellekään.