Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karelin on miehen näköinen.Testosteroni ja miessukupuoli ilmeisesti tuhoaa venäläisiä miehiä kasvoista, ja estrogeeni pelastaa ne naiset eikä tuhoa kasvoja.
Karelin, Olga-vaimonsa kanssa. Heidän tyttäretkin on söpöjä, vaikka isä on, nohhh, mikä on...
Niino, luolamiesaikaan ois ollu södeKarelin on miehen näköinen.
Mä tunnistan kilometrin päästä. Tai sen eron huomaa kun on käyny Venäjällä. Kun vaikka vajaan viikonki on katellu niitä kolmiopäitä ja matalaotsia, niin alkaa hahmottumaan se ulkonäkö.Mä en kyllä tunnista venäläistä ellei se puhu. Paitsi tietty ne, joilla on musta nahkatakki ja valkoiset tennarit/lenkkarit. Ne on helppo bongata muiden ihmisten joukosta.
Mä tunnistan kilometrin päästä. Tai sen eron huomaa kun on käyny Venäjällä. Kun vaikka vajaan viikonki on katellu niitä kolmiopäitä ja matalaotsia, niin alkaa hahmottumaan se ulkonäkö.
Siis ootko ollu paljon Venäjällä?Mä saatan olla kollektiivisen muistin ansiosta tottunut venäläisulkomuotoon. Isoisoisäni kun on kuulomuistin mukaan venäläinen.
Siis ootko ollu paljon Venäjällä?
Hmm....ei sussa kuitenkaan ole kuin öööö....1/28 venäläistä? Jos oikein laskin.
Testosteroni ja miessukupuoli ilmeisesti tuhoaa venäläisiä miehiä kasvoista, ja estrogeeni pelastaa ne naiset eikä tuhoa kasvoja.
Karelin, Olga-vaimonsa kanssa. Heidän tyttäretkin on söpöjä, vaikka isä on, nohhh, mikä on...
Laitetaan lisää:
Futari Alexander Kerzhakov
Paljon samoja piirteitä kuin mun ensirakkaudella.On tosi söötti!
Luolamiesgeenit ne meitä vieläkin ohjaavat kun valitsemme puolisoa itsellemme.Niino, luolamiesaikaan ois ollu söde
Hienoa, että tällä kertaa veit keskustelua asialliseen suuntaan tuosta leukailustani.Vai ovatko venäläiset etnisiä suomalaisia?
”Useiden kymmenien vuosien antropologiset ja viimevuotiset DNA tutkimukset kertovat siitä, että, näyttää siltä, että venäläinen on kaikkea muuta kuin ”Itä-slaavilainen”. – Venäläinen on suomalainen.”
![]()
Venäläiset ovat etnisiä suomalaisia! | Uusi Suomi Puheenvuoro
Otsikolla: "Venäjän kansalaisen kasvot, eli kansan keskuudessa tunnetun rotuopin romahdus." – "Лицо русской национальности, или крах популярной расологии" kertoo asiasta usea julkaisu.puheenvuoro.uusisuomi.fi
en.wikipedia.org
Kyllä, ja anto paljaalla mennä!
Kyllä. Olen hyvä lukemaan ihmisiä. Sinäkin haluaisit saada minut sänkyysi
Kuvittelet itsestäsi liikoja.. näytä mulle yksi komea persumies.
Kuvittelet itsestäsi liikoja.. näytä mulle yksi komea persumies.
Halusit saada persumiehen sänkyysi.Miten minun kuvitelmat itsestäni liittyy persumiehiin?
Siellä pariskunnan kauneus on vakio?
No näinhän se meikäläiselläkin on. Olen vähän shrekin näköinen niin piti hommata vaimo Virosta