Venäjä tarvitsee nyt osaajia!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei muuta kuin alas uuninpankolta, ylös pulipenkiltä, reppu selekään ja rikastumaan ryssälään! 🤪 Venäläisille työnhakusivustoille on ilmestynyt avoimia työpaikkoja, joiden toimenkuvaan kuuluu juoksuhautojen kaivamista Kurskin alueella.
Asiasta kertoo yhdysvaltalaismedia CNN.
Ilmoituksissa etsitään "yleistyöntekijöitä", jotka kykenevät kaivamaan juoksuhautoja. Enimmillään työstä maksetaan noin 371 000 ruplaa eli noin 3 750 euroa kuussa. Alimmillaan palkka on noin 1 500 euroa.
– Tarjoamme kaikki tarvittavat työkalut, työvaatteet ja kuljetuksen työpaikalle yrityksen kustannuksella, yhdessä ilmoituksessa lukee.

vierailija
Ja vielä puhutaan, että Venäjällä menee huonosti?
Voi tienata melkein 4000 euroa kuukaudessa lapiotöistä?
Mä en tienaa asiantuntijatöissä suomessakaan neljäätonnia kuukaudessa.
Herranjumala millaisiin tienesteihin maassa voisi päästä IT hommissa.
Mielenkiinto tosiaan heräsi.

Ja vielä puhutaan, että Venäjällä menee huonosti?
Voi tienata melkein 4000 euroa kuukaudessa lapiotöistä?
Mä en tienaa asiantuntijatöissä suomessakaan neljäätonnia kuukaudessa.
Herranjumala millaisiin tienesteihin maassa voisi päästä IT hommissa.
Mielenkiinto tosiaan heräsi.
Loppuukohan palkanmaksu kuolemaan vai saakohan äiti/vaimo jonkin hyvityksen?

vierailija
Olen seurannut vain pintapuolisesti Kursk-tilannetta. Asiantuntija Kukkapuro sanoi Ylen haastattelussa, että Venäjä on pinta-alaltaan iso maa. Ei laajalla alueella asuva väestö ole moksiskaan Ukrainan sodasta. Enemmän minua surettaa Gazan tilanne. Ihmiset ovat siellä loukussa eivätkä pääse sotaa pakoon. Lähes kaikki on tuhottu, ja tulevaisuus on arvoitus.
Me tyhjän louskuttajat tuhlaamme aikaamme netissä, ja raatelemme toisiamme.
Yksi palstan pahin sekobultsi paiskoo shampanjapullokuvakkeitaan ja tekee Niuvanniemipassituksiaan vaikka on itse siellä potilaana.
Ehkä olisi viisaampaa jäädä juttelemaan kadulla vastaan tulevan feissarin kanssa, ja tehdä samalla maksusopimus johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen.
Lopettaa sitten kokonaan netin keskustelupalstoilla kirjoittaminen, ja jättää elämänsä Herran haltuun. Siten saisin hyvän mielen, ja palstan persut tanssisivat ilosta sormillaan netin näppiksellä. He luulevat tekevänsä hyvää Suomelle, mutta pahoinvointi heidän tyhmistä toimistaan sen kuin lisääntyy.

Ei muuta kuin alas uuninpankolta, ylös pulipenkiltä, reppu selekään ja rikastumaan ryssälään! 🤪 Venäläisille työnhakusivustoille on ilmestynyt avoimia työpaikkoja, joiden toimenkuvaan kuuluu juoksuhautojen kaivamista Kurskin alueella.
Asiasta kertoo yhdysvaltalaismedia CNN.
Ilmoituksissa etsitään "yleistyöntekijöitä", jotka kykenevät kaivamaan juoksuhautoja. Enimmillään työstä maksetaan noin 371 000 ruplaa eli noin 3 750 euroa kuussa. Alimmillaan palkka on noin 1 500 euroa.
– Tarjoamme kaikki tarvittavat työkalut, työvaatteet ja kuljetuksen työpaikalle yrityksen kustannuksella, yhdessä ilmoituksessa lukee.
1 promille saa 3700 ja loput 99,9% joutuu tyytymään 1500

Yhteistyössä