Venäjä on hyökännyt Ruotsiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Missä naparetkellä sä oot ollu, sitä Suomi&Ruotsi Natoon-juttua toitotettiin koko toukokuu. :eek:



Noitten äijien hakemukset näyttää kyllä ihan kuin alakoululaisen askartelemilta, ja sitä askartelua kiikutetaan opelle....:unsure:
Tota swedutokaria pitävä näyttää siltä ku olis ollu kurssinsa paras.🤔
”minä tiesin parhaiten”.
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Korppilauma on taas ollut vauhdissa.
Ei mitään kunnioitusta ketään ja mitään kohtaan.
Täh? Ketö tässä nyt olisi pitänyt kunnioittaa? Ihmistä joka ei ole moneen kuukauteen nähnyt "oikeita" uutisia? Aihe on joka kerta ollut esillä kun maa toisensa perään on ratifioinut Suomen ja Ruotsin sopimukset. Ja hän vielä uskoo että menee Ruotsissa vielä 8 vuotta .. ja Turkin kiristämisyriryksetkin on mennyt ihan ohi
 
Täh? Ketö tässä nyt olisi pitänyt kunnioittaa? Ihmistä joka ei ole moneen kuukauteen nähnyt "oikeita" uutisia? Aihe on joka kerta ollut esillä kun maa toisensa perään on ratifioinut Suomen ja Ruotsin sopimukset. Ja hän vielä uskoo että menee Ruotsissa vielä 8 vuotta .. ja Turkin kiristämisyriryksetkin on mennyt ihan ohi
Älä nyt ylireagoi.😧
Senhän vuoksi minä kysyin että tietääkö joku asiasta.
Eihän siitä nyt pidä hermostua jos joku kysyy jotain.😁
 
Joko ystäväsi valehteli/veti sinua höplästä tai et ymmärtänyt, mitä hän sanoi.
No hän puhui ruotsia, mutta kyllä mä varmaan ymmärsin.

Selitti, että heillä Natoon haetaan miten edellä esitin. Eli kaksi kautta istuva natomyönteinen hallitus ja sitten päälle vielä kansanäänestys.

Kysyinkin että tietääkö joku, ehkä sinä, että meneekö noin? Jos ei nyt mennyt niin olisiko kuulunut mennä?
 
No hän puhui ruotsia, mutta kyllä mä varmaan ymmärsin.

Selitti, että heillä Natoon haetaan miten edellä esitin. Eli kaksi kautta istuva natomyönteinen hallitus ja sitten päälle vielä kansanäänestys.

Kysyinkin että tietääkö joku, ehkä sinä, että meneekö noin? Jos ei nyt mennyt niin olisiko kuulunut mennä?
Jos se sun Börje tarkotti että miten "yleensä" asiat menis, tavallisena rauhanaikana. Mutta kai jos Putte kutittelee jo varpaita niin prosessitpa saattavat vähän....nopeutua.
 
Jos se sun Börje tarkotti että miten "yleensä" asiat menis, tavallisena rauhanaikana. Mutta kai jos Putte kutittelee jo varpaita niin prosessitpa saattavat vähän....nopeutua.
No sitä tässä yritän juuri kysellä, jo viidenteen kertaan, ehkä kuudenteen, että miten se normaalisti siellä menee.🤔

Alkaa jo vähän usko ihmisjärkeen olla koetuksella.😂🥵😂
 
  • Haha
Reactions: Echo
Eikä me sinne Natoon virallisesti edes mennä, turha toivo ja turha kiire.
Ihan sama kuinka monta ratifiointia on jo suoritettu. Kaikki ei ratifioi.
 
vierailija
No hän puhui ruotsia, mutta kyllä mä varmaan ymmärsin.

Selitti, että heillä Natoon haetaan miten edellä esitin. Eli kaksi kautta istuva natomyönteinen hallitus ja sitten päälle vielä kansanäänestys.

Kysyinkin että tietääkö joku, ehkä sinä, että meneekö noin? Jos ei nyt mennyt niin olisiko kuulunut mennä?
Hakemus on jo jätetty. Kaverisi on sitten ymmärtänyt asiat väärin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä