J
janna
Vieras
isot veljet Joona ja Eemi, pikkuveikalle ei enää mitään nimiehdotuksia keksitä. Nimi ei saa olla vanhanaikainen, ei S-päättyinen eikä mikään yliharvinainen. ehdotuksia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Anton
Sebastian
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Anton
Sebastian
Anteeksi nyt, kun tässä ääneen ihmettelen asiaa, mutta ihan tosissasiko ehdotat näitä Eemin ja Joonan veljelle? Puuttuuko hieman tilannetajua? (Ja voi olla, että juuri Sebastian tulee valituksi, mutta itseen vaan käsitä...)
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Anton
Sebastian
Anteeksi nyt, kun tässä ääneen ihmettelen asiaa, mutta ihan tosissasiko ehdotat näitä Eemin ja Joonan veljelle? Puuttuuko hieman tilannetajua? (Ja voi olla, että juuri Sebastian tulee valituksi, mutta itseen vaan käsitä...)
Sulta taitaa itseltä puuttua hieman mielikuvitusta? En mä tiennyt että siinä on joku sääntö, minkä perusteella ei saa ehdottaa mitään erilaisempaa. Kaikki kun ei anna lapsilleen nimiä tyyliin "Jenna ja Janne tai Aatu ja Eetu"
Mutta ihmettele ihan rauhassa... sulla varmaan on aikaa kun "Ida ja Ada" on jo nukkumassa
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Itse en ole koskaan ainakaan nähnyt lasten nimiä tyyliin Vilho ja Janica samassa perheessä (paitsi uusperheissä näin voi ollakin, mutta ei puututa nyt siihen).
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Itse en ole koskaan ainakaan nähnyt lasten nimiä tyyliin Vilho ja Janica samassa perheessä (paitsi uusperheissä näin voi ollakin, mutta ei puututa nyt siihen).
Minä olen![]()
Toivo, Aino, Vilho, Eino ja Jasminella![]()