Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Kyllä minä pistäisin isän hoitamaan ja varaisin maitoa. Toki isä voi tulla myös mukaan salille (tai vaikka käydä lähistöllä kävelyllä vauvan kanssa). Ihan noin periaatteesta, lapsen pitää olla kummankin vanhemman kanssa. Ja isän pitää pystyä olemaan/selviämään lapsen kanssa. Tuntuu oudolta, että isä ei selviä, mutta lapsiparkki kyllä...
Toki lapsi parkissa pärjää ihan samalla tavalla kuin isänsäkin kanssa. Olen jättänyt tuon ikäisen isovanhempien kanssa useammaksi tunniksi.
Toisaalta tässä kai oli kysymys siitä, että isi on päivällä töissä ja tuo aamupäivä sopisi perheen aiktauluihin muuten paremmin.
Kyllä isänkin pitää pärjätä illalla lapsen kanssa

Pienelle vauvalle ei ole merkitystä, onko päivä vai yö. Mies mukaan, jos muuten muka ei onnistu. Tämä minua ihmetyttää tässä eniten, että mies ei osallistuisi tähän yhtään. Äidillä on toki ehdoton oikeus päästä tuulettumaan. Itse pääsin kyllä hyvin vajaan kolmen tunnin ajaksi pelaamaan. Tissittely just ennen lähtöä. Isälle tissimaitoa ja korviketta pulloon ja tissittelyt palattua. Ja meillä poika söi tosi usein.