Veisitkö lapsen lääkäriin huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut äiti"

Vieras
Taaperolla
oli 3 viikkoa sitten korvatulehdus johon sai antibioottikuurin. Kuurin
aikana tuli laryngiitti jota seurasi limainen yskä 2 viikon ajan. Nyt
limainen yskä helpottanut,mutta nuha tullut tilalle. Nenä tukossa ja
vuotaa reilusti. Nyt illalla nousi kuume 38 asteeseen. Hampaita myös
tulee,mietityttää onko nuha ja kuume siitä vai uudesta
korvatulehduksesta.. Veisitkö uudelleen lääkäriin huomenna?

Veisin varmaan, kun lapsi ei ole ollut välillä lainkaan terve. Tietysti jos lapsi on ihan pirteä, syö, nukkuu ja hengittää hyvin, voisin ehkä päivän vielä katsoa. Toisaalta jos yleisvointi olis yhtään huolestuttava, olisin vienyt jo nyt illalla. Korvatulehdus on pieni paha jos vertaa muihin vaihtoehtoihin... Keuhkokuume pelottaisi ehkä eniten.

Veisin varan vuoksi korvat katsastamaan, se korvakipu on niin kamalaa. Näin muuten tein vastaavassa tilanteessa muutama viikko sitten ja kuumeilu oli onneksi hampaista.. :)). Olen saannut kuulla joskus olevani liian tarkka lapsistani tietyissä asioissa mutta en mahda itelleni mitään, olen liikaa nähnyt tauteja työssäni ja pelkään aina sitä pahinta mikä on aika riipivä piirre. Varmaan on ok muutama päivä seuraillakin mutta minä siis veisin.

No joo itsekin ammatinpuoleen tietää faktat,mutta miten se onkin niin vaikeaa tehdä päätökset kun on kyse omasta lapsesta.. Lapsi on virkeä,syö ja juo ja pissaa normaalisti. Yöt menee ähisten,on menneet jo siitä antibioottikuurista saakka,siksi itse noita korvia mietin. Taidanpa kuitenkin varata huomiseksi ajan.

Yhteistyössä