Veisitkö lapsen hoitoon tapauksessani?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Päivällä lapsi valittanut mahakipua tarhassa (3 vuotias). Tarhan jälkeen oli koko illan väsynyt ja veteläkin. Valitteli vielä illalla mahakipua. Mittasin kuumeen kun yskii kovasti ja oli niin väsynyt - lämpöä oli vain 37,2. Vienkö lapsen hoitoon huomenna?

Et vie. Meillä aamulla lämpöä 37.4 ja huomenna oltava se kuumeeton päivä kotona. Yskii ja nuha edelleen. Vaikka mulla omatunto kolkuttaakin.. kun itse pitäisi olla sijaisena samaisen päiväkodin toisessa ryhmässä. Ei auta kun aamulla soittaa että nyt olis vielä se kuumeeton päivä :ashamed:

Mulla ois niin kiirettä töissä ja miehellä myöskin. Mies yleensä ollutkin kotona, mutta kun nyt hän ei voi niin jään sitten minä. Jotenkin aina tuntuu, että tuota kuumetta pitäisi olla se 38 niin sitten ollaan sairas. Tosin täällä meillä päin on mahatautia ja flunssaa joka toisella. Yskä pojalla alkoi eilen ja tuntuu tuolla sängyssä yskivän unissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mulla ois niin kiirettä töissä ja miehellä myöskin. Mies yleensä ollutkin kotona, mutta kun nyt hän ei voi niin jään sitten minä. Jotenkin aina tuntuu, että tuota kuumetta pitäisi olla se 38 niin sitten ollaan sairas. Tosin täällä meillä päin on mahatautia ja flunssaa joka toisella. Yskä pojalla alkoi eilen ja tuntuu tuolla sängyssä yskivän unissaan.

Tuolla meilläkin neidillä alko... to aamuna. Sunnuntai aamuna mittari olikin sitten jo 40 ... tänää illalla ei enää lämpöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No sille ei voi nyt vaan mitään, että lapsenne sattui tulemaan "huonoon saumaan" kipeäksi.37,2 ei ole normaali lämpö ja muutenkin lapsi oirehtii sairastumistaan.Nyt pitää vaan laittaa jomman kumman työt syrjään ja jäädä kotiin lapsen kanssa.

Yhteistyössä