Veikkaus kusettaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Pelasin siis veikkauksen sivuilla pelejä, voitin ja siirsin rahat tililleni. Sivulla kerrotaan, että rahat ovat tilillä 1-2 päivän aikana ja nyt on mennyt jo 3 päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26661859:
Eiköhän ne huomenna sulla oo, viimeistään torstaina. Paljonko voitit? Joskus itsekin kieli pitkällä odotellut voittorahoja nimittäin :D En kylläkään veikkaukselta.

Toivotaan että on. 100e voitin:)

[QUOTE="Pettynyt";26661855]Voitin sunnuntaina ja tänään pitäisi olla tilillä.[/QUOTE]

No sitten odottelet. Ei siellä rahaa siirretä klo 00:01. Koko päivä aikaa odottaa.

[QUOTE="Pettynyt";26661866]Toivotaan että on. 100e voitin:)[/QUOTE]

Ai ei ton suuremmasta summasta kyse. Olisit ostanut kuponkina niin olisit rahat saanut seuraavana päivänä kiskoilta.

[QUOTE="Pettynyt";26661821]Pelasin siis veikkauksen sivuilla pelejä, voitin ja siirsin rahat tililleni. Sivulla kerrotaan, että rahat ovat tilillä 1-2 päivän aikana ja nyt on mennyt jo 3 päivää...[/QUOTE]

Vasta kaksi päiväähän on mennyt. Yhyy, eikö Electronilla ollutkaan katetta lähipubissa...

Käy nyt jossain Ärrällä sen sun lipukkees kanssa!
Siellä kyllä kone ilmoittaa jos on jo tilille maksettu ja jos ei ole näin käynyt vaan on jokin moka tapahtunut, niin se mukava ärräntäti antaa sulle roposia kouraan.

Sillä on myös siellä numeroita joihin voi soittaa ja kysyä missä hitossa ne sun fyrkat on..
Ei oo näin vaikeeta.

[QUOTE="vieras";26667841]Käy nyt jossain Ärrällä sen sun lipukkees kanssa!
Siellä kyllä kone ilmoittaa jos on jo tilille maksettu ja jos ei ole näin käynyt vaan on jokin moka tapahtunut, niin se mukava ärräntäti antaa sulle roposia kouraan.

Sillä on myös siellä numeroita joihin voi soittaa ja kysyä missä hitossa ne sun fyrkat on..
Ei oo näin vaikeeta.[/QUOTE]

Minkä ihmeen lipukkeen?

[QUOTE="Pettynyt";26667814]Eipä ole vieläkään rahoja kuulunut....[/QUOTE]

Ootko oikeesti siirtänyt ne rahat veikkaustililtäsi omalle tilille, senhän näkee siellä omissa tiedoissa? Mulla meni 3 päivää kun ne oli mun tilillä eli nyt kun vasta keskiviikko voihan ne vielä viipyä matkalla.

[QUOTE="Pettynyt";26667991]Kyllä siirsin. Ja miksi siellä lukee että 1-2 pankkipäivää jos asia ei niin ole..[/QUOTE]

Jaa en tiedä, mutta ei kai asialla ole tulenpalava kiire vai onko? Elele nyt kun elelisit ilman voittoakin ja odottele rauhassa :)

Minulla on mennyt 3-4 päivää, kun rahat ovat siirtyneet. Muutenkin raha ei liiku aina kahdessa päivässä, enkä enää odotakaan sitä. Miehellä ja minulla on tilit eri pankeissa ja siirrellään aina välillä rahaa niiden välillä ja se voi todellakin kestää 3 arkipäivää ja jos rahan siirto on tehty vaikka sunnuntaina, niin sitten 2-3 päivää sen sunnuntain lisäksi.

Yhteistyössä