Veikkauksia kauanko menee että likka oppii kuivaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Ikää 3v. 3kk.
Potalla on käytetty mutta koskaan ei oo pottaan mitään tehny, istuskelee siinä kyllä mielellään. Pöntöllä ei suostu istumaan ollenkaan.Muutaman kerran ollaan kokeiltu olla ilman vaippaa päivä mutta se on ollu sit vaan yhtä huutoa (siis niin että likka on ollut vaan jossain paikallaan ja huutanu kurkku suorana, mikään ei oo auttanu)ja housuun pissaamista.

Tänään aamulla jätettiin vaippa pois, likka vähän protestoi mutta ei aloittanut huutoa. Pissat on toistaiseksi tullu housuun. Mutta viimesin niin että sanoi et haluaa pissalle, istuskeli potalla jonku aikaa, tuli pois ja pissas housuun. Eli ei ihan onnistunu mutta ei kaukanakaan ollu.

Ei oo mulla tälläistä tapausta ennen ollu. On ollu kaks jotka oppi potalle helposti ja yks (kehitysvammainen) jolla meni kauan mutta satunnaisesti kuitenkin pissas pottaan jo joskus 1 vuotiaana. Mutta likka ei tosiaan oo koskaan tehny pottaan yhtään mitään.

Lisään nyt vielä, että omat (2 lasta) on oppineet kuiviksi 2v ikäisinä ja kun on vaippa pois jätetty ei ole juuri vahinkoja tapahtunut, siis edes viikottain. Turhaa mun mielestä jättää vaippa pois jos ei koskaan ole mitään pottaan tullut, ei kai se lapsi nyt silmänräpäyksessä sitä opi jos ei oikeasti hahmota mikä juttu se on.

Musta vaan tuntuu että toi lapsi ei koskaan tuu tekemään sinne pottaan mitään jos saa pitää vaippaa. Ja ikää alkaa kuitenkin olla jo sen verran että pitäis vaipoistakin eroon päästä. Yöksi ja jos johonkin lähdetään laitan vaipan.

Kyllä mun hermo ainaki viikon kestää :D. Jos ei viikos tuu yhtään pissaa pottaan niin luovutan ja annan vaipan takasi.

Yhteistyössä