Vehtaan varatun kanssa, kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
[QUOTE="kimmo";24861630]onko se mukavaa?[/QUOTE]

Kyllähän rakastumisen tunne on mukava, ja se kun saa vastarakkautta.

Tätä vaan varjostaa se, että emme koskaan saa toisiamme kokonaan.

a.p.
[QUOTE="vieras";24861640]Kolkuttaako omatunto ollenkaan? Entä ärsyttääkö kun tiedät rakkautesi kohteen menevän sinun pumppaamisesi jälkeen kotiinsa vaimonsa kainaloon?[/QUOTE]

Ei kolkuta. Mutta sinä oot käsittänyt väärin, tämä mun rakkauden kohde on NAINEN. Ajattelinkin, että kaikki automaattisesti kuvittelee että mies. olemme kummatkin bi-seksuaaleja, kummatkin äitejä. Hänellä on kolme lasta, minulla kaksi.
Mutta kyllä hieman haittaa että hän menee miehensä kainaloon.

Mutta ymmärtänette ettei tästä koskaan voi tulla tämän kummempaa, pelkkä salasuhde.

"Tellu"
Tiedätkö mitä. Jos saat tuon miehen vielä omaksesi, niin mitä siitä seuraa. Noh, sitten kun teillä tulee huonompi jakso (kaikilla pareilla tulee joskus vaikka olisi kuinka made by heaven -suhde), niin miehesi pettää seuraavaksi sinua, ihan varmasti. Ei ne pettäjät muutu. Kerran pettää, pystyy siihen kyllä jatkossakin.

Oletko myös miettinyt omia motiivejasi? Ehkä kaipaat jonkinlaista todistelua itsellesi, että olet parempi kuin se vaimo, että saat miehen kuin miehen ja että sinua ei mikään voi pysäyttää? Aiot voittaa taistelun tuosta miehestä ja sen jälkeen saat itsesi ehjäksi? Ajatteletko näin sisimmässäsi? Mieti, huolella. Kyse voi olla sinun sairaudestasi, tuo ei oikeasti ole lääkettä, vaan myrkkyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kysyttävää;24861624:
siitä vaan jatkakaa samaan malliin.
Tuollaisissa kehotuksissa on se vaara, että Pyhä Pietari kaivaa sen esille syntikirjastaan sitten kun olet Taivaan porteilla. Sisäänpääsyä se ei ehkä estä, mutta voi vaikuttaa asumistasoon: upean loistoasunnon sijaan joudutkin tyytymään telttamajoitukseen. Voi olla, että puhun lööperiä, mutta miksi ottaa riski, kun kyseessä kuitenkin on ikuisuus? Mene siis, äläkä enää syntiä tee.

a.p.
[QUOTE="Tellu";24861667]Tiedätkö mitä. Jos saat tuon miehen vielä omaksesi, niin mitä siitä seuraa. Noh, sitten kun teillä tulee huonompi jakso (kaikilla pareilla tulee joskus vaikka olisi kuinka made by heaven -suhde), niin miehesi pettää seuraavaksi sinua, ihan varmasti. Ei ne pettäjät muutu. Kerran pettää, pystyy siihen kyllä jatkossakin.

Oletko myös miettinyt omia motiivejasi? Ehkä kaipaat jonkinlaista todistelua itsellesi, että olet parempi kuin se vaimo, että saat miehen kuin miehen ja että sinua ei mikään voi pysäyttää? Aiot voittaa taistelun tuosta miehestä ja sen jälkeen saat itsesi ehjäksi? Ajatteletko näin sisimmässäsi? Mieti, huolella. Kyse voi olla sinun sairaudestasi, tuo ei oikeasti ole lääkettä, vaan myrkkyä.[/QUOTE]

Kyse on naisesta ja tiedän varsin hyvin etten häntä saa. Kulisseja ei vaan voi rikkoa. Ymmärrän, että lopulta satutan itseäni.
Ei minulla ole mitään sen kummempaa motiivia. En voita "taistelua". En saa tätä ihmistä omakseni. Minulla on vaan mukavaa tällä hetkellä.

a.p.
[QUOTE="akka";24861697]Onko suhde naisen kanssa helpompi kuin miehen kanssa ja perustele.[/QUOTE]

On. naiset ymmärtää toisiaan paremmin. Seksi on parempaa. Jotenkin puheenaiheita on enemmän. Mutta miehen kanssa seurustelu on myös ihan ok. Tarkoitus minulla on löytää vielä mies elämääni. Siis etten "julkisesti" aio naisen kanssa olla.

"vieras"
Mitäs, epäileekö tuon toisen naisen mies mitään? Meneekö rakkaallasi hyvin miehensä kanssa? Eikö koskaan tunnu pahalta? Ajatteletko, ettei se ole pahasti tehty sitä miestäkään kohtaan, kun olette molemmat naisia?

Sexman
Ei kolkuta. Mutta sinä oot käsittänyt väärin, tämä mun rakkauden kohde on NAINEN. Ajattelinkin, että kaikki automaattisesti kuvittelee että mies. olemme kummatkin bi-seksuaaleja, kummatkin äitejä. Hänellä on kolme lasta, minulla kaksi.
Mutta kyllä hieman haittaa että hän menee miehensä kainaloon.

Mutta ymmärtänette ettei tästä koskaan voi tulla tämän kummempaa, pelkkä salasuhde.
Nam! Kaksi naista on kyl sexyintä mitä tiän. EI mua haittais, mut olis kiva tulla joskus mukaan ;)

a.p.
Miten niin alennun? No joo, kyllä minulla on huono itsetunto.

Tiedän että sellaisiakin miehiä on olemassa, joita ei haittaa. Mutta tätä miestä haittaa eikä hän saa tietää.

Olen bi, mutta kukaan ei tiedä sitä. Paitsi pari lähintä ystävää. Tunnen myös vetoa miehiin, oikeastaan useammin kuin naisiin. Olen ollut ihastunut moniin miehiin, mutta vain muutamaan naiseen. En kehtaisi avoimesti seurustella naisen kanssa.

Yhteistyössä