veetuttaa niin, ettei veri kierrä (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kattelin tässä justiinsa vuokrakämppiä kun on semmoinen veetutus päällänsä. Ärsyttää kun lapset ei tottele mitään mitä sanon, joudun murehtimaan raha-asioista päivittäin vaikka mies tienaa hyvin (hänen mielestään on selkeämpää, että meillä on omat rahat), kämppä ei siistiydy siivoamalla ja olen yksin vastuussa kaikista kotitöistä, miehen kanssa ollaan lähinnä kämppiksiä, mies on AINA töissä (tänäänkin on lähtenyt jo seitsemältä, eikä vieläkään kuulu - onkohan sillä toinen nainen??)..

Mietin tässä, että jos pakkaisin lapset ja lähtisin niin ensinnäkin jo pelkkä taloudellinen toimeentulo paranisi ja saisin joskus jopa vapaita viikonloppuja kun isä ottaisi lapset vaikka joka toinen viikonloppu....

No siis, enhän mä tästä oikeasti mihinkään lähde, on vaan sen kokoinen elin otsassa, että tulee mietittyä :(

Ah, ymmärrän. Mun miehellä on kamalasti kaikkea työhön liittyvää, esim. koulutuksia, työmatkoja, "verkostoitumis-saunailtoja"ym. ja itse sitten olen kotona lasten kanssa (1 ja 4), lisänä koiranpentu. Nytkin odottelen kun mies tulee joskus hu iltana.
Mies kyllä siivoaa, mutta kämppiksiä mekin enimmäkseen kai.

Yksinhuoltajana sais tosiaan edes joskus vapaata.
Mutta kyllähän mäkin jään..

Yhteistyössä