Höh
Luin jostain, että ukkelin taiteilija nimi on Veeti jo oikee nimi joku muu! Ja just tuonhan mukaan monet Veetit on kastettu...
Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
Happoradion laulaja. Niillä on kivoja biisejä.Alkuperäinen kirjoittaja noh..:Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Mutta mikäs siinä, jos Veeti on kerran komea nimi, niin hyvin se lastakin pukee.
Mun likka on nimetty Siiri Nordinin mukaan :xmas: Kaverin poika taas Tuukka Temosen mukaanAlkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ehkä Veeti Kallio nosti Veeti nimen "julkisuuteen" mut tuskin kukaan pelkästään siks antaa pojalleen nimeks Veeti
Mut jos Siiri oliskin Kyllikki-Impi ja Tuukka olis Yrjö-Kustaa niin tuskin sit se fanius olis saanu antamaan nimee idolin mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mun likka on nimetty Siiri Nordinin mukaan :xmas: Kaverin poika taas Tuukka Temosen mukaanAlkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ehkä Veeti Kallio nosti Veeti nimen "julkisuuteen" mut tuskin kukaan pelkästään siks antaa pojalleen nimeks Veeti
Juu, mä kans luulen niin. Jos mä fanittaisin esim. Tauski Peltosta, niin lapsestani ei tulisi Tauskia, eikä edes Taunoa. Eli kyllä se hieman vaikuttaa mikä on idolin nimi.Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Eikä Andy McCoy, Mike Monroe, Irwin, Mige, Linde tai Kaasukaan esiinny oikeilla nimillään. Ehkä Veeti Kallio nosti Veeti nimen "julkisuuteen" mut tuskin kukaan pelkästään siks antaa pojalleen nimeks Veeti
Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:Happoradion laulaja. Niillä on kivoja biisejä.Alkuperäinen kirjoittaja noh..:Nyt mua häiritsee kuka on Aki Tykki??Alkuperäinen kirjoittaja linnea75:Eikä Aki Tykki ole Aki. Yleensähän niillä on taiteilijanimet, ettei kaikki kahjot kolkuttele yöt päivät ovelle. Toisaalta joku Jorma ei iske nuoriin.
Siis sillon nuorempana ei nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Veetin oikea nimi on Veli-Matti. On tullu pyörittyä samoissa paikoissa. Oon sitä muutamia vuosia nuorempi.
jarkko suo on "lauri tähkä"Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo tietää:mikäs se veetin oikee nimi sit on? ja laurin?
Ai on? tuon oon luullut olevan kyllä taiteilijanimiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta Olavi Uusivirta on oikeasti tuon niminen
PuputtiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja Markku Aro on oikeesti Markku muttei Aro