Veemäisin asia mitä SINÄ olet tehnyt ystävällesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallupisti

Vieras
Muistaakseni oli pari päivää sitten ketju jossa kyseltiin mitä pahaa ystäväsi on tehnyt sinulle, mutta entäpä SINÄ ystävällesi?

Itse voin vastata että varmaan pahin asia on että tiesin jo ainakin vuoden ajan että kaverin mies pettää häntä ja itsekkin olin miehen pauloissa. En kertonut kaverille vaan suojelin hänen miestä. Totuus tuli julki ja ystävyys poikki.

Serkku oli meillä, söi karkkeja, ei antanut mulle, se meni johonkin ja söin niitä ja piilotin loput. Väitin etten tiedä mitä karkeille kävi, mutta jäin kiinni kun serkku löysi karkkipapereita multa.

Oltiiin 6-vuotiaita. Tuon jälkeen en ole mielelläni ollut serkun kanssa, syyllisyys painanut. Nykyään ei olla tekemisissä.

Sitten ala-asteen en oo tehny mielestäni mitään paskamaista, mutta silloin pöllin kaverini koulukirjan, että se joutuis vaikeuksiin, kun mua rasitti, että opettaja lelli sitä. No eipä joutunut vaikeuksiin siitäkään...

[QUOTE="vieras";22284752]Sitten ala-asteen en oo tehny mielestäni mitään paskamaista, mutta silloin pöllin kaverini koulukirjan, että se joutuis vaikeuksiin, kun mua rasitti, että opettaja lelli sitä. No eipä joutunut vaikeuksiin siitäkään...[/QUOTE]

Sanottakoon vielä, ettei mun kaveritkaan oo kyllä tehny mulle mitään erityisen veemäistä

Tjaah..syöttänyt valkoisia valheita. Eli kaveri halusi lainata erästä työkalua. Sanoin että en löytänyt sitä mistään. Mutta oli pakko sanoo kun hävittänyt omansa ja muidenkin tavaroita "jonnekkin". Ja tiiän että kauheen huolimaton muutenkin eli en huoli lainata sille mitään enää. Tää oli nyt muka veemäinen temppu..tiiä häntä.
Samoin olen narrannut joistakin kimppakyydeistä jotakin kun tiiän että ei oo ikinä ajoissa saatika maksaa penniäkään lupauksiistaan huolimatta.
Ei tääkään mikään kauheen veemäinen temppu kyl kai oo.

Mä en ole ikinä tehnyt mitään vittumaista ystävilleni. Ei tulisi pieneen mieleenikään toimia niin.

Kertaalleen olen epäillyt ystävni rehellisyyttä turhaan ja se kaiketi on paskamaisin asia mitä olen ystävälle ns. tehnyt. Asia kyllä selvitettiin heti ja kyse oli väärinkäsityksestä.

Yhteistyössä