Vee mikä jussi tulihan ero ainakin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opuska

Vieras
Mies viikko sitten mokasi aika reilusti viinan kanssa, noo lupasi että jussina ottaa korkeintaan pari!
Meille tuli vieraita ja mies siinä sitten otti pari,kolme,neljä kunnes tää yks vieraista piti jäädä yöks niin alko kaamea dokaus.
Mies etsi eteisessä kenkiä kun oltiin muut menossa nukkumaan ja kysyin kolme kertaa että onko menossa baariin kun vetäs parhaat kenkänsä jalkaan.Päin naamaa valehteli koko ajan että eiii ollaan menossa tuonne pihalle vaan .No ukko läks ja kaveri tuli perässä ja kertoi että baariin menossa..
SE ON MORO vaan äijälle.Mua vituttaa tollainen valehtelu! Ja se periaate että oli luvannut viikkoisen tapahtuman jälkeen ettei ota ja petti senkin!!!Tässä oli "koeaika" menossa miehen suhteen että jätänkö hänet ja hän tiesi sen ja kuitenkin mokas.Että sellainen jussi.Ja minä en valehtelua katso läpi sormien jos suhteen korjaaminen menossa!

sitten mies vetoaa koko ajan siihen että kun sanoin että Ok jos yksi vieraista jää yöksi, niin olisiko hänen pitänyt juua teetä kun toinen ottaa olutta.Joo on se kumma ettei voi ystävänsä seurassa olematta ilman hirveitä rännejä!!!

Ihan sama täällä... Mies jäi kavereidensa kanssa mökille(meiltä matkaa sinne n:puol kilsaa) kun lähdin lapsen kanssa kotio,saapui just kotiin kun oli SAMMUNUT saunan eteiseen...Voi v**tu näitten äijien kanssa!!!! :headwall: Joka helvetin juhannus sama homma..

:hug: kaikille juoppojen vaimoille..itse en moista kattelis,toki alkoa saa silloin tällöin ottaa ( otan itsekin ) mutta se ei tarkoita räkäposkellekännejä joka juhlapäivä..oma isäni oli alkoholisti,onneksi äitini ei katsellut sellasta menoa kauaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi te tuollaisia ukkoja katselette, en voi kuin ihmetellä!

Joskus jääminen on helpompaa kuin lähteminen.

:hug: kaikille parisuhteeseensa pettyneille.

niin totta,mutta täällä kanssa yksi jolle tuli nyt kuppi täyteen...
mies veti kunnon lärvit eilen, haukku mut ja kirjotti ite avioeropaperit känäsä...tiiän että katuu ku herää mutta ei auta.
on joskus väkivaltanen ollu ja kokoajan harrastaa henkistä väkivaltaa..
nyt ku löytäis nopsaa asunnon.. ja jaksais järjestää kaiken

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo(pian ex):
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi te tuollaisia ukkoja katselette, en voi kuin ihmetellä!

Joskus jääminen on helpompaa kuin lähteminen.

:hug: kaikille parisuhteeseensa pettyneille.

niin totta,mutta täällä kanssa yksi jolle tuli nyt kuppi täyteen...
mies veti kunnon lärvit eilen, haukku mut ja kirjotti ite avioeropaperit känäsä...tiiän että katuu ku herää mutta ei auta.
on joskus väkivaltanen ollu ja kokoajan harrastaa henkistä väkivaltaa..
nyt ku löytäis nopsaa asunnon.. ja jaksais järjestää kaiken

älä jää väkivallan ( oli sitten henkistä tai fyysistä ) uhriksi..asuntoja saa nopeasti,jos vaan oikeesti haluaa..edes sen väliaikaisen,kunnes voit rauhassa etsiä sitä omaa kotia :hug:

meillä mies jäi eilen kiltisti minun kanssain kotiin grillailee yms.. Vaikka uskon että olis ehkä halunnut lähtee kavereidensa kanssa, ja kyselinkin monta kertaa että etkö muka oikeesti halua mennä, ni sanoi että haluaa olla ennemmin minun kanssa kotona kuin vetää taas lärvit.. :heart:
:hug: kaikille tyhmän miehen omistajille :D

:( Laita käveleen. Vaikka valitettavasti voin vannoa ettet niin kuitenkaan tee. Halaus täältäkin ja tosiaan kannustan eroamaan. Parempiakin, ainakin vähän parempiakin on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:
meillä mies jäi eilen kiltisti minun kanssain kotiin grillailee yms.. Vaikka uskon että olis ehkä halunnut lähtee kavereidensa kanssa, ja kyselinkin monta kertaa että etkö muka oikeesti halua mennä, ni sanoi että haluaa olla ennemmin minun kanssa kotona kuin vetää taas lärvit.. :heart:
:hug: kaikille tyhmän miehen omistajille :D

Sun pointtis tällä kirjoituksella oli? Verrata ap:n miestä omaas? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitten mies vetoaa koko ajan siihen että kun sanoin että Ok jos yksi vieraista jää yöksi, niin olisiko hänen pitänyt juua teetä kun toinen ottaa olutta.Joo on se kumma ettei voi ystävänsä seurassa olematta ilman hirveitä rännejä!!!

No aika yksinkerataista: KYLLÄ olisi pitänyt juoda teetä, kerta on luvannut. Mikä siinä on niin vaikeeta? Ja jos kaveri kysyy miks, ni sanoo suoraan, että pitää vähän viinavapaata. Idiootti mies...