Vedenkestävän ripsarin pesu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei lähde millään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei lähde millään...

Vieras
Mikä olis paras ihan marketissa myytävä tuote? Juhliin yms. tulee laitettua, kun ripset pysyy paremmin kaarevina, mutta pesu aivan mahdotonta... Onko joku löytänyt oikeasti hyvän tuotteen?

Lumenen vedenkestävän meikin poistoaine on loistava! Sitä vaan vanulappuun ja meikit lähtee kivasti, oon kokeillut muitakin, mutta ainakin toistaiseksi nimenomaan toi Lumene on ollut paras. Ja käytän vedenkestävää ripsaria päivittäin.

Mä olen jo monta vuotta käyttänyt Maybellinen poistoainetta, kaikki vedenkestävät ripsarit ovat lähteneet. Saa vielä usein Hulluilta Päiviltä ja vastaavilta tosi edullisesti...

Mä hyvin vähän käytän marketin tuotteita. Tilailen meikkifirmasta ja oonkin sieltä löytänyt tosi hyvän meikinpoistoaineen ripsarille. Mut jos se on loppu, niin käytän ihan kosteusvoidetta.

Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine ja L'orealin vastaava ovat halvemmista merkeistä parhaat. Kalliimpi samantyylinen on esim. Lancomen Bi-Facil ja Cliniquen Take the day off (eivät juuri parempia, niin ei kannata tuhlata).

Yhteistyössä