veden antaminen

Olen antanut n. 3kk alkaen... Maidon/vellin/soseen tms. syönnin jälkeen ja hikkaan... Ei kyllä juo myöskään kuin kulauksen kaksi, kunnes huomaa että täähän on "ihan mautonta". Mietinkin just et koskahan lapset oppii juomaan sitä niin, että menee kerralla enempiä... meillä kun kakka kovaa ummetuslääkkeistä huolimatta ja läkäri sanoi, että paljon vettä vaan..
Enkä keitä, vaikka tuon Nokia vesisotkun jälkeen välilä mietityttääkin veden puhtaus...

Olen antanut siitä asti kun kiinteät aloitin 4kk, ruokajuomaksi. Mies juo vettä ihan kunnolla. Varsinkin nykyään 9kk, kun on nokkamuki.

Keitän edelleen, koska meidän vesi on omasta kaivosta ja tuntuu että ainakin jotkin pöpöt jos niitä on niin katoavat.

Olen antanut meidän pojalle vettä (keitän)4kk iästä. Ensin ei halunut juoda kun vesi ei maistuu millekään mutta nykyään juo, nyt 10kk vanha. Suosittelen kyllä veden keittämistä koska vedessä on paljon pöpöjä. Itse keitän vieläkin vaikka nykyään sekoitan puolet keitettyä vettä kraanaveteen.

Meillä alkoi vettä juomaan vasta siinä lähempänä 1v, vaikka tarjottu siitä asti kun aloitti kiinteät 4kk.
Täydellinen maitopoika siis.
(Ja neuvolasta sanoi ettei vettä nykyään tarvi keitellä edes pikkuvauvalle, valuttaa vaan kraanasta ensin pois ja ihan täyskylmää vettä ottaa jonka sitten antaa yön yli seistä huoneenlämmössä vauvalle sopivaksi.)

Yhteistyössä