Vedänkö herneen turhaan nenään vai onko tämä soveliasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Tervetuloa vaan Heili. Meille kun tulet, saat työmiehistä seuraa ja samaan hintaan pääset joka ilta anopin luo pesulle=D Ja anoppi ei ole niistä rauhallisimmista päästä,kohkaa joka suuntaan ja tunkee leipää suuhun ettei vaan tule nälkä. Yks kerta se oli mun meikinpoistoaineet heittänyt roskikseen kun ajatteli sen olevan tyhjä. Pesinpä sitten saippualla naamani ja voi kun mun atooppinen iho tykkäs=D
Mulle ei vissiin sovi nää remppahommat =( Voi ihanuus sitä päivää kun toi kylppäri on valmis.

:D Tuliskohan ne remppamiehet meillekin jos oikein nätisti pyytäisi.

Nimimerkillä: Sosiaalinen elämäkö hukassa. :D

Meille ei tule huoltomiehetkään yleisavaimella ilman lupaa. Tulevat joko silloin, kun olen kotona avaamassa oven, tai sitten yleisavaimella ennalta sovittuun aikaan, ja lupa on kysytty etukäteen.
Mä raivostuisin, jos joku kävisi meillä omin nokkinensa, ilmoittamatta, vaikka muuta on sovittu.
Sano puuhapetelle että joko annat avaimen takaisin, tai sitten me sarjoitamme lukot uudelleen ja lähetämme laskun teille :whistle: . Turvalukko tai varmuusketju voisi myös olla hyvä vaihtoehto.

En jaksanut koko ketjua lukea mutta eivät siis soita ovikelloakaan ennenkuin tulevat sisään avaimilla?
Meillä on aina remppamiehet soittaneet ovikelloa vaikka avaimilla sisään tulevatkin.
Pistä ovelle lappu että varokaa vihaista koiraa, tuskin tulevat ilmoittamatta.

Mä en kyllä myöskään tuollasta hyväksyis. Ei se kovin paljoa heiltä vaadi,että ilmottavat ko ovat tulossa.

Kesällä meidän talossa tehtiin putkiremppaa ja täällä kaverit teki niin,et pirauttivat kerran ovikelloa ja sitte samantien oli avain lukossa ja ovi auki. Pari kertaa sanoin,että voivat vaikka hetken odottaa,että mä mahani kanssa saan itseni liikkelle ja sitä ovea avaamaan,mutta ei auttanu. Kerran sitte ko näin kävi, olin just nukuttamassa esikoista ja ovikello pärähti ja samantien oli ovi auki. Menin ja "asiallisesti" huusin tyypille,et on se nyt jo omituista ko ei sana mene perille. Totesin,että heidän kuuluu kyllä odottaa sen soiton jälkeen hetki eikä samantien rynnätä toisten kotiin miten sattuu! Sen jälkeen ei ollu enää ongelmia. Ei mun mielestä tartte kaikkea sietää...

Laittakaa turvaketju oveen niin eivät ainakaan pääse ryntäämään sisään kun olette kotona. Tosin jos olet kotona lasten kanssa ja mies lähtee aamulla töihin, se ketju pitää käydä laittamassa heti perään kiinni.

Ehdottomasti pitää ainakin ensin soittaa ovikelloa, odottaa hetki ja vasta sen jälkeen avata ovi avaimella! Ja kännyköiden aikaan soittaminenkaan ei ole liian iso vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saavat siis tulla perjantaisin klo 20.00 mitään ilmoittamatta? Rankkaa sekin on kun ei voi kotona olla miten lystää kun miehiä voi tulla 3-4kpl:tta yht äkkiä sisään. Sen ymmärtäisin jos kyse olisi arkisin klo 8-16.00 mutta nyt ne tunkee sisälle jo 6.30.

Duunareilla ei oo virka-aika 8-16 . Koita kestää, turkin on kauheen pitkästä aikaa kyse

Heinäkuulle kuulemma menee ennen kuin on kuiva joten ei ole ihan viikosta tai kahdesta kyse=(
Vituttaa vaan=(

No ei tietenkään se urakoitsija voi kieltäytyä antamasta teidän avaintanne takaisin, asunto ja avain on teidän omaisuutta ja se on poliisiasia jos avain ei tule takaisin !

no mun mielest ihan turhast vetetty herne nekkuun. miks pitäs ilmottaa joka käynnistä, jos on jo sovittu urakasta ja ilmoiteltu et missä mennään ja kuinka usein käydään paikkoja katsomassa. tarkoitan, et ovikelloa on joo ihan ok soittaa mut oikeesti pitääks niitten työmiesten aina soitella teille ja kysellä millon olette esim kotona et voi tulla?
veikkaan, et aika hitaasti hommat silloin etenee.ääh.. emmää edes jaksa kirjottaa kaikkea mitä mietin, minust vaa tuo on nyt ihan pieni vaiva ja ei varmaan mittää haittaa ( ainakaa mua ei aikanaa haitannu ) :xmas: