vauvojen värikylpy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja värikäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan kokeiltu n. vuoden iässä. Kivaa oli, tosin muksujen suuhun päätyi suurinosa väreistä ;D. Kannattaa laittaa päälle sellaiset vaatteet, joiden "pilalle menosta" ei tule ongelmia (käyttävät mm. mustikkaa).

Mä olin esikoisen kanssa, kun hän oli reilun 6kk. Kivaa vaihtelua arkeen niin äidille kuin vauvallekin. Meillä neiti oppi siellä ryömimään kun tahtoi ohjaajan tossut, värejä maisteltiin ihan luvallakin :D Ykkösiä ei tosiaan kannata laittaa päälle.

meillä oli seurakunnan vauvakerhossa värikylpy.. ensin katseltiin ihanan värisiä kankaita ja esineitä..sen jälkeen vähän maalattiin..
vauva oli n. 6kk vanha. värinä toimi mustikkasose ja tosella kerralla mangosose.
vauvat saivat käsillä ns. maalata paperille väreillä, ja kyllä toiset maistelivatkin värejä...
toiset innostuivat jopa konttalemaan ja istumaan soseessa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä oli seurakunnan vauvakerhossa värikylpy.. ensin katseltiin ihanan värisiä kankaita ja esineitä..sen jälkeen vähän maalattiin..
vauva oli n. 6kk vanha. värinä toimi mustikkasose ja tosella kerralla mangosose.
vauvat saivat käsillä ns. maalata paperille väreillä, ja kyllä toiset maistelivatkin värejä...
toiset innostuivat jopa konttalemaan ja istumaan soseessa...

niin ja vauvat maalasivat vaippasiltaan... maalauksen jälkeen pestiin sitten vauvat päästä varpaisiin.

Meillä alkaa helmikuussa värikylpy ja silloin tuo neiti on yheksän kuukautta. Ja todellakin rönttövaatteet pistetään sinne päälle, vaikka onhan tuota kotonakin mustikkaa syöty ja saatu se pois vaattehista. :D Kyllä mun mielestä on hyvä, jos vauva liikkuu jo jonnin verran ja tykkää touhutakin eli alle puolivuotiaille ei. Ei tuonne vissiin taideta ottaakaan alle puolivuotiaita (siis tuonne meijän).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:
Tietääkö kukaan onko helsingissä värikylpyjä?

Tenavatohina-lastenfestarit gloriassa 31.1 klo 14-18. Siellä on mm värikylpyä.

Myös leikkipuistoissa (Seppä, Lahnalahti ym) ja perhepaikka Betaniassa on
värikylpyä, jota voi käydä kokeilemassa maksutta.
Mukaan rönttövaatteet sekä vauvalle että aikuiselle ja pyyhe peseytymistä varten. Klikkaa Helsingin kaupungin sivuilta.

Yhteistyössä