Vauvojen vaatteista, mistään ei tahdo löytyä kivoja vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Raskaus on jo viimeisellä kolmanneksella ja mitään tarvikkeita ei vielä olla edes ostettu. Äitiyspakkaus ja pari hassua vaatetta sen lisäksi on kasassa ja kaikki muu vielä puuttuu.

Noi kalusteet sun muut on ihan helppo hankkia, mutta olen nyt kierrellyt kaupoissa katselemassa vauvojen vaatteita ja ne kaikki näyttävät ihan tyhmiltä tai sitten ovat niin selkeästi pojan tai tytön vaatteita, ettei niitä voi hankkia, kun ei tiedetä kumpi on tulossa.

Missä on kaikki unisex-vaatteet, kaikki vaan vaaleansinistä tai -punaista. Mä haluaisin vihreää, keltaista ja lilaa. Valkoista kyllä löytyy, mutta minä en valkoisesta pidä ja tietysti retro-kuvioita on vaikka millä mitalla, mutta mä haluan suloisia nalle- tai muita vastaavia kuvioita, ei mitään riemunkirjavia kiitos.

Onko muut huomanneet saman ongelma.

Kirppiksen vaatteet taas ei mulle tahdo kelvata millään, ne näyttävät kaikki ihan kuppasilta, kävin eilen viimeksi Kylähullussa =) Niin sielläkin ainoat kivat olisi olleet tyttöjen vaatteita. Mä huomaan olevani todella nirso.

Lindexillä kävin pyörähtämässä ja ei siellä ollut mitään kivaa, ihme kuvioita suurin osa. Niin ja kaikki kivan väriset bodyt tuppaa olemaan lyhythihaisia ja pitkähihaisia etsin, niillä kun on enempi käyttöä.

en minäkään haalimalla haali mitään tusina kamaa lapselleni, en ottanut edes äitiyspakkausta, mutta kyllä meillä vaatetta on tulokkaalle jo isot isot kasat, että en nyt sentään noin isoa ongelmaa asiasta ole tehnyt...
Huuto.Netistä on meillä lähes tulkoon kaikki huudettu, sieltä kun saa kivaa uuttakin.
Mies huutelee vauvalle merkkejä kuten Calvin Kleiniä ja Gantia, minä olen etsiskellyt muuten hyödyllistä -ei niin merkkiäkään-.
me kylläkin tiedetään sukupuoli joten se nyt on hirveästi helpottanut.

Tsemppiä etsintöihin!! :wave:

esim.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79559712

Yhteistyössä