vauvauinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sinne kannata vaippaa laittaa. Meillä eka kerralla oli uimavaippa, ostettiin ihan marketista. Mutta kellään muulla ei vaippaa ollut (vauvoja n.20e). Joissakin halleissa ei vaippaa edes saa käyttää.

[QUOTE="jep";22949317]ai ei.. oon luullu että niitä käytetään aina.. mitäs jos tulee kakat? sitä lähinnä mietin...[/QUOTE]

Kahden lapsen kanssa vauvauinnissa kulkenut eikä koskaan kukaan kakkinut, se on kuulema äärettömän harvinaista että vauvoilla tulee kakka altaassa. Ja jos vahinko sattus käymään niin siltä päivältä uinti ohi, allas tyhjennetään ja puhdistetaan.

[QUOTE="jep";22949317]ai ei.. oon luullu että niitä käytetään aina.. mitäs jos tulee kakat? sitä lähinnä mietin...[/QUOTE]

Harvemmin veteen tekee :) Jos kakka tulee, koko ryhmän inti loppuu siihen.

Meillä on uimahallissa uimavaipat kielletty.
Täytyy olla uimapuku, jossa tiukat lahkeet. Silloin huomataan, jos kakkaa on tullut, mutta suurin osa jää kuitenkin pukuun. Vauvan pissat eivät vedessä haittaa.

Kerran on sattunut siten, että yhdeltä ryhmän vauvalta tuli kakka. Silloin vain kaikki pois vedestä ja altaalle laitettiin tehokierto. Kuulemma riittää, kun altaan vesi on kiertänyt puhdistimen kautta x-määrän. Illalla allas oli taas käytössä (vauvauinti oli aamulla).

[QUOTE="jep";22949356]mun tuurilla meidän poika vetää just sillon kakat altaaseen :) noh,,, se jää nähtäväksi :)[/QUOTE]

Meijän tenava oli vauvana oikea kakamasiina muttei se uimareissuilla ikinä kakannu. Kuten ei ryhmässä kukaan muukaan vauva. Sieläkin ohjeena uimavaippa/tiukkapunttinen uikkari. Mä en oo koskaa törmänny siihen että kakan takia pitäs lopettaa uinti. Vaik tuolakin hallissa vauvvoja käy aika paljon.

Yhteistyössä