vauvanilo-tee kuopiosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei mulla mitenkään hirveesti varmaan auttanu... paljon sokeria ni saa juotua. enemmän auttoi kun söin paljon ja monipuolisesti. esim kerran söin lihapullia perunaa ja kukkakaalia ja seuraavana aamuna oli tankit täynnä.

vantaalla ostin ikivireä terveyskaupasta sitä, maksoi jotain 4,5e pkt

Weledan Stilltee on myös hyvä. Ja olut tai kalja auttaa maidon nousussa. Ite olen juonut perhekaljaa ja ykkösolutta silloin tällöin ja maitoa tulee enemmän. Runsas maidonjuonti on kuulemma myös hyväksi ja kalkkitabletit.

Mä olen juonut vastaavaa, päivänsädeteetä. En osaa sanoa lisäskö se maidotuloa.

Maitoa nostattaa myös alkoholiton olut, ja persilja. Ja muista juoda paljon! Pumppaamalla en itsekään useinkaan saanut juur mitään herumaan.

mä oon juonu mammateetä, imettäjän ihmeyrttiä ja tuota vauvanilo teetä, kaikki on toiminu..
Mut pitää tosiaan muutenki muistaa juoda paljon, lasillinen mehua ennen imetystä/imetyksen jälkeen on hyväksi.
Ite en pumppaamalla saanu ku max 50ml päiväss äirti, molempia oon imettäny kuitenkin yli vuoden.
Tarjoa vauvalle ensin rintaa ja sit vasta pulloa, ja syötä molemmista rinnoista kerralla, välillä voit vaihtaa rintaa jos vauva meneinaa kitistä, toiseen nousee sillä aikaa vähän kun toisesta imetät.
Ja tosiaan, kaikilla ei vaan maidontuotanto riitä, eikä se tee silti huonompaa äitiä.

eihän se huonoa äitiä tietenkään tee vaikka pelkkää korviketta antais..mutta kun oon niin paljon odottanu tota imetystä ja kun haluaisin nin kovasti jatkaa sitä

ja just muuten syötin pojan pelkillä tisseillä,ja siihen se nukahti..jospa sitä maitoo alkais pikku hiljaa enemmän tulla,kun pari viikkoa sitä on jo yritetty..

Yhteistyössä