K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Täysihoitohan siellä on, mutta siihen hintaan sietää ollakin. Eikä se kuitenkaan mitään viiden tähden hotellin tasoa ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:talo tarjoaa.. mutta tyksiin ainakin on kuulemma tullut joku kpl rajoitus /pvä...? Ilmeisesti niin paljon on eksynyt kassiin niitäkin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Täysihoitohan siellä on, mutta siihen hintaan sietää ollakin. Eikä se kuitenkaan mitään viiden tähden hotellin tasoa ole![]()
Moni vaan taitaa luulla menevänsä 5 tähden hotelliin. Mikään ei tunnu kelpaavan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:talo tarjoaa.. mutta tyksiin ainakin on kuulemma tullut joku kpl rajoitus /pvä...? Ilmeisesti niin paljon on eksynyt kassiin niitäkin..
Heinäkuussa ei ainakaan ollut rajoituksia, mutta ei niitä mitään tolkutonta määrää saanut kerrallaan. Piti siis vaan aina pyytää lisää kun tarvitsi lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:talo tarjoaa.. mutta tyksiin ainakin on kuulemma tullut joku kpl rajoitus /pvä...? Ilmeisesti niin paljon on eksynyt kassiin niitäkin..
Heinäkuussa ei ainakaan ollut rajoituksia, mutta ei niitä mitään tolkutonta määrää saanut kerrallaan. Piti siis vaan aina pyytää lisää kun tarvitsi lisää.
Minä synnytin viime jouluna ja vaippa vaihdettiin aamusin ja iltasin... Kun kuulemma muuten "uudet äidit" (itse sain toisen) vaihtavat kokoajan vaippaa ihan vaan huvikseen...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:talo tarjoaa.. mutta tyksiin ainakin on kuulemma tullut joku kpl rajoitus /pvä...? Ilmeisesti niin paljon on eksynyt kassiin niitäkin..
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:talo tarjoaa.. mutta tyksiin ainakin on kuulemma tullut joku kpl rajoitus /pvä...? Ilmeisesti niin paljon on eksynyt kassiin niitäkin..
Minä synnytin viime jouluna ja vaippa vaihdettiin aamusin ja iltasin... Kun kuulemma muuten "uudet äidit" (itse sain toisen) vaihtavat kokoajan vaippaa ihan vaan huvikseen...
Ohhoh. No olikohan sitten höllännyt taas otteitaan...enpä tiedä. Mutta viitisen vaippaa oli huoneessa kun sinne menin ja lisää sain aina pyytämällä. Ei ongelmia kyllä sen suhteen
![]()