Meil ei oo mitään noista. Ja meidän 1v3kk on niin tohelo

, että sen perässä olis pakko juosta, vaikka noi oliskin. Vaarallisimmat paikat kotosalla on sohva (vasta tuli sieltä alas ja näytti niinku olis niskat murtanu, mutta ei mitään) ja keittiön pöytä, jonne kiikkuu juoksemaan.
Meillä pistorasiat on suurin osa (ehkä jopa kaikki) jonkun kaapin tms. takana. Keittiössä kun ruoka on tulossa, niin minä olen siellä aina, tai sitten pienempi on mun mukana siellä missä minä. Roskakorilla tuo käy joskus, mut siitäki ollaan neuvottelemalla vielä menty eteenpäin, että sitä ei tongita vaan sinne kannetaan roskia.
Suoraan sanottuna mua huvittaa, jos joku tunkee pistorasioihin suojia, mutta
silti kuljettaa alle 135cm lasta ilman koroketta tai jotain parivuotiasta liian pienessä turvaistumessa ja jotain kolme vuotiasta pelkällä korokkeella.
Ei siis noi jutut pahoja ole, ja varmasti ovat helpottavia juttuja, mutta ei pakollisia. Toisaalta meillä onkin sellanen asunto, että mistä vain näkee lähes mihin vain. Mutta siis mietityttää vaan monesti tuo, että suojellaan joltain pistorasialta ja sitte autossa ollaan ilman turvavarusteita.
Lisäyksenä vielä, että meidän lasten ikäero on 2v, ja jos olis vaikka 1v niin ehkä meilläki jotain hellasuojaa olis käytetty.