vauvan syöminen töihin mennessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chuzzle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chuzzle

Vieras
olen menossa töihin 1.9 koska rahatilanne pakottaa joten ei moralisointeja eikä haukkumisia kiitos, vauvani on kohta 5 kuukautta joten pieni on vielä kun joudun palaamaan töihin...

olen aloitellut perunan antoa mutta se ei kahden viikon kokeilunkaan jälkeen oikeen mene ja lisäksi olen koittanut tuttipulloon totuttaa että hoitaja saisi annettua korviketta kun olen töissä mutta vauva ei oikein huoli tuttipulloa saati korviketta. pumppaillut olen omaa maitoa varastoon mutta ei sitä niin paljon ole että sillä pärjäisi. miten saisin vauvani tottumaan korvikkeeseen ja tuttipulloon, aikaa ei ole kauheasti? vai onko se mahdoton tehtävä kun yritän samalla perunaakin "tuputtaa", onko liikaa kerralla kaikkea uutta?

Menin itse töihin vauvani ollessa suht samanikäinen. Kannattaa yrittää opettaa juomaan nokkamukista tai lasista tai antaa korviketta lusikalla, jos ei huoli tuttipulloa. Kokeile perunan tilalta porkkanaa tai bataattia, ne on makeampia joten vauva saattaa pitää niistä enemmän. Ei ole mikään pakko aloittaa perunalla. :) Ja kuulostaa ehkä hurjalta, mutta vauva syö sitten kun on tarpeeksi kova nälkä, vaikka sitten tuttipullosta. Onko miehesi tai joku ystäväsi kokeillut syöttää vauvaasi kun et ole samassa huoneessa? Voi olla ettei vauvasi syö kun sinä annat korviketta, koska on oppinut että sinä normaalisti imetät. Meillä kävi niin ja vauvani söi kun en ollut paikalla.

Vauvan takia suosittelen että jatkat yöimetystä ja kokeilet/jatkat perhepedissä nukkumista, koska siten vauva saa vietettyä sinun kanssasi aikaa, vaikkette olekaan yhdessä päivisin.

Tsemppiä, kyllä se onnistuu.

kiitos! tarkoitus onkin jatkaa muuten imetystä kun olen kotona ja pumpata töissä tauoilla maitoa. kokeilenkin porkkanalla sitten jos se menisi :) perhepedissä ollaan nukuttukkin ja siitä ei ole kiirettä pois.

Yhteistyössä