H
huolissaan
Vieras
tytöllä on tossa rinnassa sellanen punanen läikkä. tai läikkiä... voiko ne kasvaa? häviääkö ne pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän perhekahvilassa on ainakin yhdellä reilu 1v tytöllä poskessa sellainen mansikkaluomi. En tiedä onko se pienentynyt, kun en tunne kyseistä tyttöä mutta on ainakin yli 1cm halkaisija tällä hetkellä. Toisella vauvalla näkyy olevan sellainen päässä. Tai ainakin näyttää mansikkaluomelta, mutta en tiedä kulkeeko sillä nimellä. Se on aika iso vielä, mutta vauvakin varmaan joku 5kk.
Alkuperäinen kirjoittaja käytä:KÄytä yksityisellä ihotautilääkärillä.Meillä sanottiin neuvolassa n. 3-4kk lievään hymähdellen että kyseessä on molluska.Olin varma ettei ollut.Ihme kumma sain lähetteen kuitenkin lopulta ihan tk-puolelta aluesairaalaan. Ihomuutos leikattiin vauvalta selästä alle puolivuotisena.
Alkuperäinen kirjoittaja käytä:Alkuperäinen kirjoittaja käytä:KÄytä yksityisellä ihotautilääkärillä.Meillä sanottiin neuvolassa n. 3-4kk lievään hymähdellen että kyseessä on molluska.Olin varma ettei ollut.Ihme kumma sain lähetteen kuitenkin lopulta ihan tk-puolelta aluesairaalaan. Ihomuutos leikattiin vauvalta selästä alle puolivuotisena.
Meillä ei ollut mansikkaluomi vaan muu ihomuutos.ei kannata jäädä kotiin jahkaamaan. turha kantaa huolta.erikoislääkärille vaan kipin kapin=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja käytä:Alkuperäinen kirjoittaja käytä:KÄytä yksityisellä ihotautilääkärillä.Meillä sanottiin neuvolassa n. 3-4kk lievään hymähdellen että kyseessä on molluska.Olin varma ettei ollut.Ihme kumma sain lähetteen kuitenkin lopulta ihan tk-puolelta aluesairaalaan. Ihomuutos leikattiin vauvalta selästä alle puolivuotisena.
Meillä ei ollut mansikkaluomi vaan muu ihomuutos.ei kannata jäädä kotiin jahkaamaan. turha kantaa huolta.erikoislääkärille vaan kipin kapin=)
MItä ihomuutoksia nämä siis olivat? Jotenkin pahalaatuisia vai miksi tuollainen hoppu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt huolestuttaa vielä enemmän =(