Vauvan sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Hei! Voisiko joku auttaa minua kun asia askarruttaa? Siis netissä on todella ristiriitaista tietoa siitä, milloin vauvan sukupuoli on todettavissa ultrassa? Eli olen nyt viikolla 11, ja kahden viikon päästä (eli viikolla 13) on seuraava ultra. Joko silloin vai myöhemmin?
Kertokaa miten teillä on ko. asia mennyt? Kiitos jo etukäteen vastauksista!! =)

Mitään varmaan tietoa et vielä tuossa vaiheessa saa, eli myöhemmin.
Hyvin harva ultraaja edes "veikkaa" sukupuolta.

Minulle tyttösen np-ultran jälkeen kätilö sanoi että ei taida olla poikaa tulossa, mutta ihan varmaksi ei tietenkään voinut sanoa, oikeassa kuitenkin oli.
Rakenneultrassa tyttönen istui sen verran tanakasti jalat ristissä joten ei tullut varmaan tietoa silloinkaan, kävimme vielä 3d-utrassa ja siellä sitten kerrottiin varmana tietona että kyllä se tyttö on siellä masussa kasvamassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oonakamu:
Mulla "varma" poika syntyi 6 vk sitten tyttönä. Rv.27 kävin yksityisellä ja sanoi pojan olevan tulossa.

Joo mun kaverillakin on 1 "varma tyttö" ja 3 "varmaa poikaa", tosiasiassa aivan päivastoin. Oma tunne on pitänyt paikkansa kyllä. Nyt nykyisessä raskaudessa ei edes kysynyt, kattoo vaan pitääkö tunne taas paikkansa :)

ja se riippuu täysin siitäkin suostuuko vauva vehkeitään näyttämään. meillä esikoisella oli jalat niin tiukasti ristissä joka ainoassa ultrassa ettei varmasti mitään näkynyt. huomenna ois kakkosen rakenneultra, vähän jänskättää.

Yhteistyössä