Vauvan sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En varsinaisesti toivo kumpaakaan enää, mutta tyttöjen vaatteet olis kyllä paljon söpömpiä ja niissä löytyy valinnanvaraa enempi ku poikien vaatteissa :D
Toisaalta, pojalle olis helpompi keksiä nimi...
Ultraajan mukaan vauva näytti "tyttömäiseltä", mutta kehotti varautumaan silti myös yllätyspoikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En varsinaisesti toivo kumpaakaan enää, mutta tyttöjen vaatteet olis kyllä paljon söpömpiä ja niissä löytyy valinnanvaraa enempi ku poikien vaatteissa :D
Toisaalta, pojalle olis helpompi keksiä nimi...
Ultraajan mukaan vauva näytti "tyttömäiseltä", mutta kehotti varautumaan silti myös yllätyspoikaan.

Heh. mitäköhän tyttömäisellä tarkotti, meinaan että oliko henk. koht. alueet tyttömäisiä vai siroluinen yms muuten?! :)

Esikoisesta olisin halunnut pojan, tuli tyttö.
Tokasta olisin halunnut tytön jotta esikoisella olisi seuraa, tuli tyttö.
Kolmannesta halusin tytön kun oli jo kaksi ennestään, tuli tyttö.

Meillä kaksi ja kaksi. Pakko tunnustaa, että kyllä minäkin olen enemmän tyttöjä toivonut ja onneksi kaksi saanutkin :). Eikä pojissakaan mitään vikaa tosiaankaan ole.

Meille oli ihan sama kumpi tulee, mutta kun kuultiin että tulee tyttö, tuntui ihan ihanalta heti. Sama ois kyllä varmasti ollut pojan kohdalla :) No, saattaahan näin vielä käydäkin kun ei nuo 100% varmoja ole.

Tyttöä toivon ja esikoinen oli poika. Toisella kertaa sama toive ja sillä kertaa se sitten toteutui. Kolmannella kertaa yleisesti ajatellen olisi yksi ja sama, mutta ihan käytännönsyistä sitten jos valita saisi niin tyttöä jälleen toivoisin.

Poikia toivoin kahdesta ekasta, sain. Tyttöä toivoin seuraavasta, sain. Tosin avitin luontoa =)
Sitten ei ole ollut niin väliksi (kolmea poikaa toivoin kun olin teini ja toive toteutuu).

noo täytyy myöntää nolona että toivoin todella tästä viimeisestä poikaa ja sen myös sain :) tää on kyl ihan hirveetä edes ajatella näin mut en voinu ajatukselleni mitään.nyt mulla 4 tyttöö ja 1 poika

Olenko mä ainut, josta tuntuisi suorastaan väärältä toivoa jompaakumpaa?

Esikoiseni on vielä mahassa. Se on niin pieni, ettei sukupuolta voi nähdä millään ultralla. Mutta jo hedelmöittymishetkestä se on ollut jompikumpi, oma itsensä. Minusta tuntuu, että jos "toivoisin" tyttöä tai poikaa, se olisi loukkaus tuota hyvin pientä mutta geeneiltään jo ihan valmista ihmistä kohtaan. Se on juuri mitä sen kuuluukin olla, minä en vain vielä tiedä sitä.

Taidan olla romanttinen hupsu...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Esikoiseni on vielä mahassa. Se on niin pieni, ettei sukupuolta voi nähdä millään ultralla. Mutta jo hedelmöittymishetkestä se on ollut jompikumpi, oma itsensä. Minusta tuntuu, että jos "toivoisin" tyttöä tai poikaa, se olisi loukkaus tuota hyvin pientä mutta geeneiltään jo ihan valmista ihmistä kohtaan. Se on juuri mitä sen kuuluukin olla, minä en vain vielä tiedä sitä.

Niinhän tuo onkin rakas ja täydellinen iuhan omana itsenään. Minulle kysymys on enemmän siitä että olen jossain vaiheessa halunnut saada sen tyttölapsen, ei niin että juuri tämän lapsen kuuluisi olla tyttö. Ajatus tytöstä tuntui vaan jotenkin enemmän "omalta", muttei se suinkaan tarkoittanut sitä että poika olisi sitten ollut millään lailla pettymys tms. Onnellisempi en olisi voinut silloin vauvasta olla... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Minä ajattelen aivan samoin kuin sinä! Oma lapsi, mitään väliä mitä sukupuolta, ajattelen että meille on tarkoitettu juuri se/ne lapset. Nöyryyttä naiset, nöyryyttä!!!

Yhteistyössä