H
hah
Vieras
Toivoitko jompaa kumpaa ja kumpi tuli?
En nyt tarkoita mitään syitä sen enempää, vaan, että oliko jompi kumpi vähän enemmän toiveissa ja osuiko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Kolme kertaa oon saanut sitä mitä oon toivonutkin, kolme tyttöä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En varsinaisesti toivo kumpaakaan enää, mutta tyttöjen vaatteet olis kyllä paljon söpömpiä ja niissä löytyy valinnanvaraa enempi ku poikien vaatteissa
Toisaalta, pojalle olis helpompi keksiä nimi...
Ultraajan mukaan vauva näytti "tyttömäiseltä", mutta kehotti varautumaan silti myös yllätyspoikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Kolme kertaa oon saanut sitä mitä oon toivonutkin, kolme tyttöä löytyy.
Tyttövauvat on niin vietävän söpöjä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Olenko mä ainut, josta tuntuisi suorastaan väärältä toivoa jompaakumpaa?
Esikoiseni on vielä mahassa. Se on niin pieni, ettei sukupuolta voi nähdä millään ultralla. Mutta jo hedelmöittymishetkestä se on ollut jompikumpi, oma itsensä. Minusta tuntuu, että jos "toivoisin" tyttöä tai poikaa, se olisi loukkaus tuota hyvin pientä mutta geeneiltään jo ihan valmista ihmistä kohtaan. Se on juuri mitä sen kuuluukin olla, minä en vain vielä tiedä sitä.
Taidan olla romanttinen hupsu...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Olenko mä ainut, josta tuntuisi suorastaan väärältä toivoa jompaakumpaa?
Esikoiseni on vielä mahassa. Se on niin pieni, ettei sukupuolta voi nähdä millään ultralla. Mutta jo hedelmöittymishetkestä se on ollut jompikumpi, oma itsensä. Minusta tuntuu, että jos "toivoisin" tyttöä tai poikaa, se olisi loukkaus tuota hyvin pientä mutta geeneiltään jo ihan valmista ihmistä kohtaan. Se on juuri mitä sen kuuluukin olla, minä en vain vielä tiedä sitä.
Taidan olla romanttinen hupsu...