vauvan sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
minkä takia joillekin on NIIN kamalan tärkeää tietää etukäteen kumpi on tulossa? ja sit ihan paniikissa mietitään että onko se nyt se mitä ne ultrassa sano...

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
minkä takia joillekin on NIIN kamalan tärkeää tietää etukäteen kumpi on tulossa? ja sit ihan paniikissa mietitään että onko se nyt se mitä ne ultrassa sano...
No mulle ei oo tärkeetä tietää enkä tiedä haluanko ees tietää.
Poikaa oottaessa en ees kysynyt keneltäkään lääkäriltä mielipidettä kumpi on.
Nyt huomenna oon menos ultraan ja viikkoja 28+2 niin tekis mieli kysyy näkeekö se kumpi siellä on.
Ihan siks et mulla on niiiiin tyttöfiilis tästä mut jotenki oon silti varma että poika tulee. Ja oikeesti ihan sama kumpi tulee kunhan on terve ja vaikkei oliskaan niin sama se kumpi on.
Mut just sen takii en toisaalta haluis tietää koska sit alkasin varmasti miettii et onko se se mitä sanottii.
Eli ehkä parempi mun olla ees kysymättä.
Mutku toisaalt haluis kysyy... :D :headwall:

Minä halusin vain varmistusta sille omalle tuntumalle asiasta,jos asia ei olisi selvinnyt,niin ei se olisi mikään paniikki ollut.Mutta olihan se mukava miettiä nimiasiaa ja vaatteita jne etukäteen.

vieras
Halusin tietää etukäteen ihan vain kumpi tulee, ei mikään joku möykky, vaan tyttö tai poika.
Meille oli tärkeää tietää tulevasta.
Jokainen tavallaan. Olen ollut onnellinen kun on ollut tietoa. En osaa sitä tämän paremmin selittää. Sen vain halusi tietää!

vieras
minulle oli ihan sama, en halunnut etukäteen tietää mitä oli tulossa.
Ostelin etukäteen paljon vaatteita ja tein mm. tilkkupeiton, laskoskaihtimet, lakanat, pinnasängyn reunuksen ja neuloin nuttuja. Tein mieliväristäni tekstiilit eli sinistä, vihreää ja keltaista, nutut oli valkoisia. Valmisvaateet ostin valkoisia, v.sinisä ja kaikkee muuta paitsi v.punaista. En sidä v.punaista ollenkaan ja vaikka olis tyttö saatu tuskin olisin ostanut v.punaisia vaatteita hälle. Lahjaksi niitä olis tullut kuitenkin..

Yhteistyössä