Vauvan ruokailu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jossu

Vieras
Ostin kanasuikaleita (maustamaton).. Keitän sen pienessä määrässä vettä, mut kuinka kauan? Mitä perunoita voi vauvalle keittää? Kalana voi antaa seitä? Oon jotenki niin epävarma valmistuksessa et tuleeko tarpeeksi kypsää.. Miksi esim. naudanpaisti jauhelihaa ei saa paistaa?
Vinkkejä toivotaan ja lisää ruokaohjeita! Tyttö on pian 8kk.

samalla lailla paistat kun tekisit itsellekin! tuo kanasuikaleet maustamaton on hyvä, mä paistoin norm.paistinpannulla ja sit sekoittaa tehosekoittimella pieneks mössöks(vähän vettä sekaan), minigrip pussit käteviä pakastukseen. myös porkkanaa voi keittää sekaan , tulee makua. tavallista perunaa mun tyttö söi pieniä määriä tuossa äissä (perunamuusia ei voi pakastaa)onko vielä paljo hampaita?

Itse keitin myös alussa. En kyllä tiedä miksi ei saa paistaa? Tuntui kuitenkin järkevämmältä alussa keittää. Mutta jo 11kk alkoi syömään samaa kuin me muutkin ja siis myös paistettua lihaa/ruokaa. Keität vaan tarpeeksi kauan ja vaikka maistat onko kypsää. Kyllä sen huomaa.

Kaksi hammasta on alhaalla. :) Kiitti vastauksista....on se vain jotenki niin naurettavaa ku tuntee itsensä aivan tyhmäksi tässä ruuanlaitto asiassa... Ajattelen jotenki niin vaikeasti vaikkei sitä ole.. :/ Ruokaohjeita olisi mukava saada....

Yhteistyössä