Hei kuulostaa ihan meidän vauvalta (2kk)...eli juuri samaa täällä, tätä on vaan ollut heti osastolta asti. Aluksi lensi kaarella ja nyt vieläkin toisinaan lentää kaaressa lattialle asti. Pulauttaa syötyään, pulauttaa hetken päästä ja pulauttaa taas ja pulauttaa kun olet juuri peitelly sänkyyn...pulauttaa ja pulauttaa...vaihda vaatteet, vaihda vaatteet uudestaan ja vaihda vaatteet myös itselle ...niin tympeetä. Minulla neljäs lapsi ja tää on kyllä ollu pahin pulauttelija. Ja tää neiti on ottanut tavaksi kakata vain kerran viikossa, eli vaikka pulauttelis mutta tämä myös kipristelee,pieree pahan hajuisia pieruja ja raukka pieni ku tuntuu että sillä kokoajan joku huonosti. Tänään saanu kokopäivän kantaa ja sylissäpitää, hetken nukkuu ja taas se ralli alkaa. Pulautta tämä myös välillä kirkasta välillä puuromaista, puuromaista yleensä kun oon korviketta antanut. Eli oon välillä antanut korviketta niin sillon puklut haisee pahalle. Rintamaidolla menty viikkoniin eipäpuklut haise. Paino noussu todella hyvin,kasvun kans ei siis ongelmaa.niin eipä siihen sit neuvolas puututa.