Vauvan potkut jo nyt ajoittain kamalia, miten kestää loppuun saakka!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
potkii mielellään jonnekkin virtsarakkoon tm niin että vihloo kunnolla. Olen hyppinyt että vauva vaihtais asentoa, mutta kohta se on taas potkimassa tuonne ales. Ja raskausviikkoja vasta 25.... :(

Ei ne oikeastaan voimistu siitä. Ne hidastuu kun tila käy ahtaaksi. Pää alkaa sitten lopussa toki painaa mutta kaiken kestää. Kuopus oli kanssa todella kova potkija ja mietin silloin samaa :)

[QUOTE="vieras";26078061]No odotappa sitä kun potkii keuhkoihin ja käsillä ropeltaa lonkkia, kaivaa luita ja puskee päätänsä synnytyskanavaan.[/QUOTE]

No sitä mä tässä kauhulla odotankin!!!! >/

[QUOTE="vieras";26078066]Ei ne oikeastaan voimistu siitä. Ne hidastuu kun tila käy ahtaaksi. Pää alkaa sitten lopussa toki painaa mutta kaiken kestää. Kuopus oli kanssa todella kova potkija ja mietin silloin samaa :)[/QUOTE]

toiv. olet oikeassa...

[QUOTE="Inkivääri";26078083]OI oi! Jospa se kääntyy toisinpäin ja asennonvaihdos sitten helpottaa? Jos kerran potkii virtsarakkoon niin ilmeisesti on pylly alaspäin?[/QUOTE]
Kyllä potkut kylkiluiden alle sattuu ihan yhtä mojovasti, jos ei pahemminkin.

[QUOTE="vieras";26078061]No odotappa sitä kun potkii keuhkoihin ja käsillä ropeltaa lonkkia, kaivaa luita ja puskee päätänsä synnytyskanavaan.[/QUOTE]

:P ehkä hirveintä oli se, kun vauva kaiveli varpaillaan kylkiluita!!
Hyi hemmetti :D

[QUOTE="voi";26078248]se tunne, kun ihan loppuvaiheessa vauva puski pyllyllä niin, että maha meinas ratketa ja se kipu navassa, se oli ihan hirveetä.[/QUOTE]

Mulla punkesi ja potki keuhkoja+ylävatsaa, käsillä jumppasi alas ja tunki päätä kanavaan..polven kuva meni mahassa edes takasin ja tuntu että tenava tulee läpi nahasta. Aivan hirveää :kieh:

Yhteistyössä