Vauvan parkuminen rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi mahoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi mahoton

Vieras
Mites teillä muilla? Onko teillä ollut ikinä semmosta,että vauva ei viihdy rattaissa vaan parkuu ja pönkää pois niin kauan et otatte syliin ja kannatte jonkun matkaa..?Meillä nyt tullut tämmöstä käytöstä sillon ku ei nukuta niissä.Ikää on 7 kk nyt. Tää on mulle suuri kauhistus,ku rattaat on meille elintärkeät.Muuten ei meidän perhe liiku kotoa mihkään..

Mitä tässä voisi tehdä?Joko rattaissaolokoulutus vai?

meidän vauva ei viihtynyt aiemmin vaunuissa. en sitten pakottanut olla siellä kuitenkaan. lähdettiin aina kävelylle ja sitten kannoin kun alkoi huutamaan. ja laitoin takasin myöhemmin. jos huusi, otin pois. nykyään viihtyy rattaissa mainiosti ilman mitään koulutuksia.

Itse tekisin niin etten missään nimessä ottaisi syliin - pyytää aina. Ja nostaisin makuulta hieman enemmän istuma-asentoon. Jossain vaiheessa meilläkin vaihdettiin työntösuuntaa, eli ei katsellutkaan minua vaan maisemia eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naama menosuuntaan istumaan tai sitten hankit vaikka rinkan

On ihan istuma-asennossa niissä,mut tosiaan naama meihin päin..Manducan oon ajatellu hankkia,ku kelit sallii;)
Silti kaipaisin jotain vinkkejä et miten saa rattaissa viihtymään ku aina ei voi kantaakaan jos on käyty kaupassa ym. Meillä kun ei ole autoa lainkaan;/

Naama tosiaan menosuuntaan. Meillä 6kk ei halua ulkona todellakaan mua katsella :D Ei mitään syliin nosteluja kun ei enää vauva ole. Kerro vaan tyynesti että nyt on istuttava siinä vielä hetki niin päästään perille. Ja silitä poskea. Kyllä se siitä ohi menee.

Naama menosuuntaan ja istuma-asentoon. Se autto meillä. :) Joku lelu käteen vielä (tosin mieluiten semmonen, jonka saa jotenkin kiinni johonkin tai se ennen pitkää lentää kaaressa jonnekin..).

Meillä oli samaa. Otin sitten aina syliin, kun alkoi itkemään, kun ei noin pientä voi itkettää. Laps oli yhdeksän kuukautta, kunnes alkoi viihtymään rattaissa. Tsemppiä, kyllä se ohi menee!

Anna nukkua rattaissa kun nukuttaa, ja käytä vaikka hetki kantoliinaa tai reppua kun herää ja alkoittaa huutaa? Kyllä kaikki taas ennemmin ja myöhemmin varmasti alkaa siellä huudotta istumaan =)

Yhteistyössä