H
Hämillinen äiti
Vieras
Käytiin tänään puolivuotis neuvolassa ja neuvolatäti sano että mun kannattais siirtää poika omaan sänkyyn nukkumaan, koska syö yöllä rintaa kuulemma vain sen takia monta kertaa että haistaa äitinmaiton. No, näinhän se varmasti onkin. Sittenpä hän sanoi, ettei puoli vuotias enää tarvitse yöllä ruokaa ollenkaan ja ettei mun tarvi yöllä maitoa antaa. Kysyinpä sitten, no entäs jos lapsella oikeesti onkin kova nälkä. Tämä vastas vaan, että ei se lapsi yhessä yössä nälkään kuole!! Ööh, siis häh:O Pitäskö mun sit pitää lasta yöllä kovassa nälässä, että se söis päivällä enemmän?
Kyseessä siis esikoinen ja oon ihan ulalla. Poika ei tykkää puuroista eikä velleistä enkä tiiä mitä täyttävempää saisin sitten illalla menemään. Joka aamu ja ilta kyllä yritän puuroa antaa, mutta ei sitä mene kuin pari lusikallista. Päivällä syö kaksi kunnon ruokaa ja välipalaa ja siihen maidot päälle. Miten saisin pojan yöt kokonaisiksi kun ne ovat niin katkonaiset??
Kyseessä siis esikoinen ja oon ihan ulalla. Poika ei tykkää puuroista eikä velleistä enkä tiiä mitä täyttävempää saisin sitten illalla menemään. Joka aamu ja ilta kyllä yritän puuroa antaa, mutta ei sitä mene kuin pari lusikallista. Päivällä syö kaksi kunnon ruokaa ja välipalaa ja siihen maidot päälle. Miten saisin pojan yöt kokonaisiksi kun ne ovat niin katkonaiset??