M
mammamyy
Vieras
voi peuhana sanon minä!! Tää on mun neljäs muksu ja ei sitten niin millään ensinnäkään syö tuttia (edeltäjillä ollut tilanne toisinpäin), roikkuu rinnassa koko ajan.. toisekseen ei nukkuis millään ulkona vaunuissa (korkeintaan vartin kerrallaan, sitten sylissä kävelyä ja taas uni jatkuu vaunuissa..tai joskus heivaan omaan sänkyynsä kaikkine makuupusseineen ja nukkuu siellä tunteja ulkotamineissaan). Vaunuja en voi lähteä työntelemään ja en työntelis vaikka voisinkin.. ekan kohdalla se tuli kokeiltua nimittäin.. Yöllä nukkuu ihan ok ikäisekseen.
Oon kokeillu onko kylmä/kuuma.. tms vaunuissa mut ei. Ja äänet.. on ihan rauhallista nukkua. Ongelmaks tän tekee se, et sisällä ei ole hetken rauhaa kun nää 3 muuta pientä käy hipelöimässä yms koko ajan jos täällä nukkuu.
tulikohan tästä mtn tolkkua? mutta olisko vinkkiä missä vika tai mitä vois kokeilla jotta vaunuissa unet onnistuis?
Oon kokeillu onko kylmä/kuuma.. tms vaunuissa mut ei. Ja äänet.. on ihan rauhallista nukkua. Ongelmaks tän tekee se, et sisällä ei ole hetken rauhaa kun nää 3 muuta pientä käy hipelöimässä yms koko ajan jos täällä nukkuu.
tulikohan tästä mtn tolkkua? mutta olisko vinkkiä missä vika tai mitä vois kokeilla jotta vaunuissa unet onnistuis?