vauvan musta uloste?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

waaka

Aktiivinen jäsen
08.07.2008
2 200
0
36
Raisio
:x pojallani on ollut mustaa "Kiinteämpää" ulostetta jo jonkin aikaan, muutaman kuukauden. Neuvolassa sillon kun se ilmeni kyselin niin sanottiin vain että ei hätää se on normaalia.
Meillä syödään hedelmäsoseita,juodaan vettä muttei kovin paljoa, juodaan korviketta, syödään liha-kana-kalkkuna tms soseita ja kasvis soseita.
Vellit ja puurotkin on kuvioissa mukana. Luin jostain että se kertois jostain veren vuodosta suolistossa tms. Ja nyt alko tosissaan pelottaa että jos se on sitä?
Poika on iältään kohta 7kk.
tuon mustan kakan seassa on usein ruskehtavaa/vihertävää kakkaa, joskus tuo musta kakka on vähän löysempää kuin sormiin jäänyt pullataikina, sitä on tosi hankala pessä pois pepusta. :ashamed: mitä mä teen?

Meidän pojalla saattaa kakka olla myös ajoittain mustaa ja tosi kiinteää.. En mä vaan ole yhtään huolestunut. Luulen että johtuu yksinkertaisesti kiinteästä ruoasta.. Meillä ollaan pidetty päiviä jolloin annetaan enemmän maitoa ja vähemmän kiinteitä, silloin kakka on ihan vaaleaa ja juoksevampaa, näin olen todennut että mitään hätää ei voikaan olla.

Yhteistyössä