olen kyllä kuullut et vauva rauhottuis ennen synnytystä :saint: mut onko mahd.et vauva alkaiski liikkuun normaalisti uudestaan ennen synnytystä?varmaa viiko verran on tullu melko vähä liikkeitä(kuiteski sillee et ei oo ollu hätää =) ) tänää on tuntunu et vauva liikkus taas sillee ku aijemmin voiskoha olla jotain merkkejä et vauva haluis ulos jo?on toivottuki et vauva syntyis näin vähä enne LA mitä menis yli..eile kokeiltii vyöhyketerapiaa ja tänää hieroin ite nillkkojen sivuja.kiitos vastanneille!! :flower:
Mulla on ollut 2 synnytystä niin että vauva on sätkiny ko vimmattu ihan h-hetkeen saakka,ihankuin ois tienneet että aha,nyt on aika pakata kamppeet ..eli on ihan mahdollista mun mielestä.Onnea matkaan,ja kaikki menee varmasti hyvin :hug:
Esikoinen mylläs aivan normaalisti synnytykseen asti.
Tämä toinen on nyt näillä loppumetreillä ollut vähän vaisumpikin (vaikka onkin ollut kovempi touhottaja vatsassa, kuin esikoinen) väliin, mutta nyt taas tänään on myllätty enemmän kuin tarpeeksi! Olen istunut aika paljon autossa, jospa tämä synnytys vaikka autoillen lähtis käyntiin...
Esikoinen kun syntyi (40+2), olimme pari aiempaa päivää autoilleet aika tavalla.
Sais tulla jo ulos, viikkoja kasassa 41+3 :wave:
Minulla tuo kakkonen piti aivan kauheata mylttäystä, tuntui et tulee mahanahkoista läpi sinä päivänä kun yöllä tuli sit kiirus synnyttään Sen päivän olo oli myös semmonen et ei oo voimia mihinkään, autolla ajaminenkaan ei enää onnistunut Napero synty 39+4, samoin esikko aikoinaan =)