Vauvan liikkeet!

Tiedän mitä onni on

Aktiivinen jäsen
15.08.2008
1 815
0
36
Mieheni tunsi juuri äsken vauvamme liikkeet ensi kertaa, kunnon voimakkaita potkuja! :heart: Aivan herkistyin. Itse olen tuntenut liikkeitä masun läpi käteenkin jo jonkin aikaa mutta on se ihanaa kun viimein sai kontaktia isäänsäkin! :heart: Rv 25plus2.

onnea =) Meillä typykkä on perätilassa nyt rv 26+5 ja liikkeet tuntuu niin tuonne mun lantionpohjaan että sen enempää mulla itsellä kuin lapsen isälläkään ei kamalasti ole mahiksia käteen juur mitään tuntea. Liikkeet konkretisoi odotusta niin mukavasti :heart:

Meillä potkitaan eteenpäin nyt viikoilla 19+6, eikä niitä vielä kukaan (en siis minäkään) ole käteen tuntenut.

Liikkeitä aloin kuitenkin tuntemaan jo viikolla 15+1, eli saisi jo pikkuhiljaa isukkikin niitä ruveta tuntemaan :)

Mahtaakohan tuo etuseinässä oleva istukka vaikuttaa asiaan? Toisaalta sen mukaan minun ei olisi kuulemman pitänyt edes itse tuntea liikkeitä vielä noin aikaisilla viikoilla, mutta tunsin silti :)

Sef: kyllä noilla viikoilla jo moni tuntee "kuplinnat ja lepatukset". Mullakin on istukka etuseinässä, alhaalla edessä. Eli se vaimentaa ne loputkin liikkeiden tuntemisen mahdollisuudet..

Yhteistyössä