Vauvan laskeutuminen ja kiinnittyminen, millä viikoilla teillä on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Aina kun tulee näitä "mitä lääkäri tarkoitti kun sanoi pää tuntuu jo" kyselyitä niin kovin moni vastaa et vauva laskeutuu ja kiinnittyy, mut eihän se niin aina mene?
Mulla on jonkun aikaa vauvan pää tuntunu jo alakertaan, mut justiinsa sit viikko sit th sanoi ettei oo kiinnittyny eikä edes kovin alhaalla..Mietin sit vaan et kun se pää tosiaan tuntuu jo tuolla alhaalla, todella selvästi..(haittaa jo tiettyjä parisuhteen osa-alueita.. ) Niin kuinka pirun alas se sieltä vielä tulee et noi on sitä mieltä et on lähtökuopissa?Luulis et seuraava piste on se että se tulee sieltä jo ulos... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Aina kun tulee näitä "mitä lääkäri tarkoitti kun sanoi pää tuntuu jo" kyselyitä niin kovin moni vastaa et vauva laskeutuu ja kiinnittyy, mut eihän se niin aina mene?
Mulla on jonkun aikaa vauvan pää tuntunu jo alakertaan, mut justiinsa sit viikko sit th sanoi ettei oo kiinnittyny eikä edes kovin alhaalla..Mietin sit vaan et kun se pää tosiaan tuntuu jo tuolla alhaalla, todella selvästi..(haittaa jo tiettyjä parisuhteen osa-alueita.. ) Niin kuinka pirun alas se sieltä vielä tulee et noi on sitä mieltä et on lähtökuopissa?Luulis et seuraava piste on se että se tulee sieltä jo ulos... :laugh:

sitten se on lähtökuopissa kun tuntuu tippuvan ja pallo on jalkovälissä. Mulla se tuntu tuolta sitten kun oli todettu kiinnittyneeksi. Mut ei se kaikilla sitä tee ennen synnytystä.

Siinä vaiheessa kun tuntuu siltä et sulla on keilapallo jalkojen välissä niin ollaan jo aika lähellä. Sitten kun tuntuu siltä et se keilapallo tipahtaa sieltä joka kerta kun käytä pissalla tai kävelet tai nouset seisomaan niin sitten se on lähtökuopissaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

sitten se on lähtökuopissa kun tuntuu tippuvan ja pallo on jalkovälissä. Mulla se tuntu tuolta sitten kun oli todettu kiinnittyneeksi. Mut ei se kaikilla sitä tee ennen synnytystä.

:D Näin se menee, vastatattiin samaan aikaan samaa asiaa :D

Meillä ei sitten tosiaankaan olla likimainkaan lähtökuopissa, mulla ei nimittäin mitää keilapallo tuntemuksia ole, mutta sen tiedän et pää on kuitenkin niin alhaalla et se tosiaan täyttää jo tuota alaosastoa..Hassua.. :whistle:

Meillä ei sitten tosiaankaan olla likimainkaan lähtökuopissa, mulla ei nimittäin mitää keilapallo tuntemuksia ole, mutta sen tiedän et pää on kuitenkin niin alhaalla et se tosiaan täyttää jo tuota alaosastoa..Hassua.. :whistle:

No mulla ei kyllä oo ollu mitään "keilapallokokemuksia" ja silti molemmat vauvat ovat olleet terkkarin mukaan laskeutuneita ja kiinnittyneitä jo viikkoja ennen syntymää. Tosin mulla ei oo kumpikaan synnytys käynnistynyt luomusti.

mulla 3 viikkoa sitten oli kohdunkaula hävinnyt kokonaan. sanottiin että sun synnytys on käynnistymässä ja kokoarviotakaan ei saatu tehtyä kun on niin alhaalla. No tässä oon edelleen rv 40+1:)

Mulle lääkäri sanoi, että pää tuntuu ja sen mukaan on kiinnittynyt.. mä en usko th:n sanomisiin kovin tarkasti kun ei ole räpläämällä alakertaan tuntenut. Virheitä th:n sanomisissa tullut aiemmissa.
Mulla vissiin laskeutunut aika hyvinkin, kun viikon kulkenut kuin melooni persvaossa ja mitään ei silti tapahu ja viime yönkin ja tämän aamun vaan supistanut ettei ulos ole päässy |O |O |O |O |O

Yhteistyössä