vauvan kotiinlähtövaatetus laitokselta

• Viestiketjun aloittaja uusavuton
  • Ensimmäinen viesti
uusavuton
Mietin tässä vauvan vaatetusta kun päästään laitokselta kotiin, LA:han pari viikkoa.. Onko tarpeeksi vaatetta jos vauvalla on:

body
puolipotkarit
sukat
plyysihaalari
fleecehaalari (sellainen paksumpi missä on jalat ja kädet umpinaiset, ei vastaa kuitenkaan ihan toppahaalaria)
lapaset ja tossut
kypärämyssy ja hattu sen päällä

Koko komeus vielä kaukalossa lämpöpussin sisään.. Auto luonnollisesti jo lämmitetty eikä ulkonaoloa tuu kuin pieni hetki kun mennään autoon ja autosta kotiin..

Kiittää nim. "tiedän olevani uusavuton"

ap
No ajattelin kyllä itekin vähän tuota sulamisasiaa ;) Mutta hyvä kuitenkin että en oo liian "heppoisilla" vehkeillä ollut lähdössä. Eli vähän vähemmän siis :) En tiiä, miten voi tällainen yksinkertainenkin asia tuntua niin hankalalta kun on ensimmäinen tulokas kyseessä, huoh..

Mä en enää laittais tota lämpöpussia tai sit vähentäisin tuosta sen alle tulevasta vaatetuksesta.

Itse oon miettinyt samaa ja laitan näillä näkymin puolipotkarit, bodyn, kypärämyssyn, hatun, fleece-housut (ohutta) + fleece takin, tumput (vain yhdet, sillä tossa meidän haalarissa on toiset ja jos ei kädet yllä sinne tumppuihin asti, jäähän ne sinne hihaan toppiksen sisään). Ja sit kaukaloon ja autoon. Meillä on kotimatkaa vain n. vartin verran.

Tai sit jätän tuon fleece-asun pois ja laitan velourhousut vaan tilalle. Riippuu ulkolämpötilasta, molemmat on varattuna. :)

no
Meillä oli helmivauvalla sisävaatteet, sellainen ihana pörröinen paksu kevyttoppis ja sitten laitoin kaukaloon mihin olin viritellyt äp:n makuupussista lämpöpussin. Aivan sopivasti oli.

Lämpöpussin idea on vähän niin kuin se, että suunnilleen sisävaatteissa voi heittää vauvan pussiin ja menoksi.

..
lämpöpussin jättäsin pois.

Meillä pakattuna vauvalle ( jonka olisi määrä syntyä hetkenä minä hyvänsä)

body
sukkahousut
collegehousut
neuletakki
tumput,töppöset
kypärämyssy
toppahattu
toppahaalari

ja asutaan pohjoisessa, autolla kotiin. Toinen vaihtoehto on että jätetään toppahaalari pois ja laitetaan kaukaloon se lämpöpussi ja sisävaatteissa sinne.

Yhteistyössä