vauvan keltainen puklu?

• Viestiketjun aloittaja D
  • Ensimmäinen viesti
D
Meidän 12-viikkoinen napero on ollut eilen illalla kipeän olonen, itki kovin eikä yö sujunut kovinkaan rauhallisesti.
Aamuviidestä nukkui kuitenkin yhteentoista ja nyt pulauttelee tummankeltaista puklua vähän väliä. On kuitenkin pirteämmän olonen jo.

Onko toi puklu muka normaalia, en meinaan ole ennen nähnyt ja kolme muksua on jo teini-iässä..

tärpätti harmaana
voisiko liittyä jotenkin tähän helteeseen? pitäiskö nesteyttää enempi, vaikka lisäksi vähän keitettyä vettä? en tosiaan asiasta tiedä, tämmöinen tuli vain mieleeni... :)

D
Voishan se olla. Tätä mä olen kovastikkin harmitellut, että jos on kuuma kesä, eikä huoli kun rintaa, yökkää ulos kaiken muun (ei siis syö pulloa, tuttia, lusikasta tai ruutallakaan) :( Pitää vissiin seuraavaksi testata nokkamukia..

Mutta on erikoista, tullut jo muutama puklu jossa tota keltasta mukana. Ei vaikuta kyllä kipeältä enää ollenkaan muuten.

.
Olisko vatsavaivoja? Meilläkin ihan pieninä vauvoina ollut kellertävää puklua. (Rinta)maitohan on alkuvaiheessa kellertävää. Tumman keltainen puklu kuullostaa kyllä erikoiselta...

tärpätti harmaana
koita nyt varmuudeksi tajota usein rintaa, keitettyä vettä voi koittaa hörpäyttää vaikka ihan lasista. mulla on lähes samanikäinen vauva jolla tuntuu syöminen olevan kuumuuden takia raskasta kun väsyttäis pikkusta vaan...

D
Rintaa olenkin tarjonnut usein, ettei kärsi nestehukasta. Mutta ehkäpä mä en nyt sitten huolestu tän kummemmin kun muuten jo terveen olonen, ehkä hiukka väsy mutta ihmekös tuo kun yö meni itkien.
Kiitos vastauksista :flower:

virerailija'
samaa täällä ihmetellään. vaavi 4 kk. ja keltaista pulauttelee, mihin en ole aiemmin törmännyt. vaipat kyllä märkinä, liekö kuumuudesta sitten. oiskohan se tavan mahatautia? tosin meilläkin ollaan kyl ihan virkeinä

Yhteistyössä