vauvan kanssa telttailemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaavi 2 vko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaavi 2 vko

Vieras
heips!

kuinka nuoren vauvan kanssa olette telttailleet? vauva on vasta 2 viikkoa vanha ja tekis mieli kesälomamatkalle yyteriin. onko teltassa liian kylmä?? en kuitenkaan halua et vauva sairastuu, onko siis parempi jäädä kotiin tai vuokrata mökki?

Ensisijaisesti jäisin kotiin, toiseksi ottaisin hotellihuoneen. Teltaan tai kälyseen mökkiin en menisi noin pienen vauvan kanssa tai yleensäkään lähtisi matkustelemaan.
Siinä menee taas omat, itsekkäät mieliteot vauvan hyvinvoinnin edelle. ASenne pitäisi olla kunnossa, jos aletaan lapsia tekemään.

itse en varmaan lähtisi niin pienen kanssa oikein minnekään. mutta minä olenkin tämmöinen möllöttäjä, vauva nyt 6 kk enkä vieläkään mielellään ole reissuun lähdössä kun tuntuu että arki kotona on nyt ihanan tasaista ja rauhallista ja haluan siitä nauttia. eli paljon riippuu varmasti henkilöstä mikä onnistuu. mutta mieti saatko itse nautittua lomasta kun 2 viikkoinen on kuitenkin niin uusi tulokas ettei välttämättä ole vielä kaikkia temppujaan päässyt näyttämään.. (:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensisijaisesti jäisin kotiin, toiseksi ottaisin hotellihuoneen. Teltaan tai kälyseen mökkiin en menisi noin pienen vauvan kanssa tai yleensäkään lähtisi matkustelemaan.
Siinä menee taas omat, itsekkäät mieliteot vauvan hyvinvoinnin edelle. ASenne pitäisi olla kunnossa, jos aletaan lapsia tekemään.

mua aina naurattaa tää itsekkyys...me ihan kaikki ollaan itsekkäitä omalla tavalla....itsekästä myös tämä kommentti.

Kyllä siellä teltassa tarkenee, kun laittaa lämmintä päälle. Nukkuuhan lapset talvellakin ulkona vaunuissa. Jos ympärillä muita telttailijoita, niin en menis niiltä yöunia pilaamaan vauvan itkulla. :p

Yhteistyössä