H
harvoin julkisilla
Vieras
Otanko turvakaukalon mukaan vai mitenkä siellä matkustellaan vauvan kanssa? Entäs junalla, onko silloinkin kaukalo mukana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
kaikkiin juniin kyllä saa vaunut sisälle.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
meinasin vaan, että tarviikohan siellä perillä sitä kaukaloa jos junalla menee...? Ja lähinnä sitä, että onko siinä joku "määräys" että tarviiko bussissa kaukaloa. Meidän pikkumies kun ei siinä kauheasti tykkää olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
is juniin saa vaunut istumapaikan viereen ei muihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:meinasin vaan, että tarviikohan siellä perillä sitä kaukaloa jos junalla menee...? Ja lähinnä sitä, että onko siinä joku "määräys" että tarviiko bussissa kaukaloa. Meidän pikkumies kun ei siinä kauheasti tykkää olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
Niin, mutta siis vaunutilaa pitää vaunut koossa ja vauva vaunuissa ei välttämättä ole, eihän niistä siellä junassa oikein muuten mitään iloa oleJa pikajuniin on hankalampi mennä vaunuilla.
Mutta siis invapaikalla saa pitää vaunuja ja vaunuissa vauvaa, jos junassa ei ole ketään joka tarvitsisi sen paikan pyörätuolille. Ne on ensisijaisesti pyörätuoleille ja vaunuille on väliköissä omat tilansa.
Alkuperäinen kirjoittaja reissaaja:Intercityissa ja pendolinoissa on vaunuille ihan omat paikkansa, jossa niitä säilytetään kokonaisina. Nämä ovat invapaikkojen vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kaukalo mukaan, ja vauva kaukaloon. Junassa oon pitänyt liinassakin, bussissakin joskus mutta kaukalo on siellä parempi vaihtoehto mun mielestä. Joihinkin juniin saattaa saada vaunutkin.
meinasin vaan, että tarviikohan siellä perillä sitä kaukaloa jos junalla menee...? Ja lähinnä sitä, että onko siinä joku "määräys" että tarviiko bussissa kaukaloa. Meidän pikkumies kun ei siinä kauheasti tykkää olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja reissaaja:Intercityissa ja pendolinoissa on vaunuille ihan omat paikkansa, jossa niitä säilytetään kokonaisina. Nämä ovat invapaikkojen vieressä.
Tarkoitatko sä nyt sitä vaunusäilytystä, vai siellä istumapaikkojen luona olevaa tilaa? Sinne vaunusäilytykseenkin saa lykättyä kokonaisena, mutta ei sinne vauvaa kannata jättää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Mitäs sitten kun se bussi ajaa metsään ja sun vauva istuu vaan penkillä ehkä turvavöissä.
Kaukaloon ilman muuta!
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Mitäs sitten kun se bussi ajaa metsään ja sun vauva istuu vaan penkillä ehkä turvavöissä.
Kaukaloon ilman muuta!