vauvan kanssa etelään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jutta

Vieras
Uskaltaisitteko lähteä 2,5kk ikäisen vauan kanssa etelään viikoksi? Meillä olisi tarkoitus lähteä ja ajattelin kysyä onko kenelläkään kokemusta noin pienen kanssa matkustamisesta?

No eihän siinä mitään pelättävä ole. Eiri asia on se et kuin paljon noin pienen kanssa pystyy lomasta nauttimaan, koska esim jossain rannalla voi ola vauvalle liian kuuma vaikka kuuinka olis varjossa. Onko järkee mennä viettämään viikko hotellin ilmastoituun huoneeseen...

Uskaltamisesta ei ole kyse, vaan viitsimisestä. Mä olen aivan hiton laiska ihminen, eikä mikään mahti maailmassa olisi saanut mua moneksi tunniksi lentokentälle ja lentokoneeseen pienten lasten kanssa. Koululaiset pääsevät ehkä tässä lähitulevaisuudessa, tosin edelleenkään ei varmaan lentsikalla vaan junalla halki Euroopan.

En. Ei ole uskalluksesta kiinni vaan en nauttisi mistään lomamatkasta noin pienen kanssa. Vauva on rinnalla koko ajan ja tosiaan joutuisi miettimään kulkemisiaan. Onko liian kuuma ym

Alkuperäinen kirjoittaja Ähhäh:
En. Ei ole uskalluksesta kiinni vaan en nauttisi mistään lomamatkasta noin pienen kanssa. Vauva on rinnalla koko ajan ja tosiaan joutuisi miettimään kulkemisiaan. Onko liian kuuma ym

Hih, mitenköhän ne paikalliset vauvat pärjää.

Yhteistyössä