Vauvan kaikki vaaleat vaatteet pilalla PORKKANASTA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Porkkanatahrat ei lähde millään! Tähän mennessä kokeiltu Vanishia, sappiasaippuaa, jotain muuta marketin tahranpoistajaa, 3 x 60 asteen pesuja...mikään ei auta vaan nuo kellertävät tahrat on ja pysyy :( Kamala rahamäärä mennyt hukkaan noissa vaatteissa, ne kun oli tarkoitus joskus myydä eteenpäin...:(

Onko kellään antaa mitään apua? Auringonvalo taisi olla yksi apu, mutta mistä sellasta tähän hätään sais...

HELP!

nynnällä ei selvästikään ole ollut paljolti puklailevaa vauvaa? Meidän muksu puklaa porkkanaa vielä kaksi tuntia syönnin jälkeenkin. Suurin osa tahroista on hihoissa, joihin ei kuule ruokalaput yllä.
Aika paljon hölmöyttäni ostin tuolle vaaleita bodyjä, kun en voinut tätä ennustaa...on se hitto kumma että täällä voidaan alkaa tällaisestakin asiasta syyllistämään, jumalauta.

jos kerran yhden kerran jo mennyt tahroista vaatteet pilalle, ja huomannut, että porkkana jättää jäljet jotka ei perussa lähde, niin sitten kannattaisi porkkanapäivinä olla muuta päällä.

ja juu, meilläki meni joitain vaaleita vaatteita "pilalle" mut en kyllä ruvennut valittaan, et hui kauheeta ku en saa näistä ikin rahaa, nää piti myydä jne.

vauvojen kanssa sattuu ja tapahtuu... osta muuta ko vaaleeta ;)

ei oo niin suuri valituksen aihe, ja ihmettelen kyllä et kaikki vaaleet vaatteet?? oisko pitänyt oppii jotain ku ekan kerran huomas et porkkanatahrat ei lähe

Entä Bio Luvil? Sehän on tarkoitettu juuri entsyymipitoisiin tahroihin ja sitä voi levittää ensin suoraan kostutettuihin tahroihin, antaa vaikuttaa ja lopulta pestä. Auringon valo on joka ainakin tepsii.

Itse olen tehnyt niin, että heti kun olen huomannut porkkanapuklun vaatteessa, olen vaihtanut vaatteen, ja ennenkuin tahra kuivuu, huuhdellut ensin sen kylmällä vedellä, sitten laittanut Tabortia. Sen jälkeen pessyt normaalisti pesuohjeen mukana koneessa, muun pyykin seassa. Oletko tuota tapaa kokeillut, tepsisiköhän se?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olisiko vielä vinkkejä jollain? Kloriitti ei käy, bodyissä on kukkakuvioita jne jotka kloriitti pilaa :(

Mitenkäs tuo minun neuvoni? Eli huuhtelet heti tuoreeltaan, sitten tabortia tahraan? Meillä ei ole tahran tahraa jäänyt mihinkään, kun noin olen tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tahra:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miten tahrat pilaa vaatteen?

Ostaisitko itse käytettyjä tahraisia vaatteita?

en, mutta käytän kyllä kotivaatteina. ihan järjetöntä ostaa lastenvaatteita sillä mielellä, että ne pitäisi saada myytyä eteenpäin joskus...

peesi tähän. vauvat sotkee ja tahroja tulee. toki ne harmittaa jos jokin tietty kiva vaate mutta sellaisten kans voi olla tarkempi. pitämiseen vaatteet on. tuoreeltaan voi lähteä, jämähtäneenä enää ei.

Yhteistyössä