Vauvan imemisentarve/tutin käyttö/apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nenna"

Vieras
Elikkäs 7 viikkoinen vauveli kyseessä. Syö hyvin tissiä mutta välillä hermostuu rinnalla suihkuavan maidon vuoksi. Loppuuko nämä suihkutissit jossain vaiheessa? no mutta tämäkään ei varsinainen mietinnän aihe ole vaan sellainen kun ollaan nyt kovasti opeteltu tutin käyttöä (n. kolmisen viikkoa jo) vieläkin taistelee alkuun tuttia vastaan mutta kun "hokaa" sen olevan tutti niin imeekin sitä tyytyväisenä.Ens alkuun piti mua tuttina ja sai kamalia raivareita rinnalla kun maitoa tuli vaikka olisi vain tahtonu lutkutella, siksipä tämä tuttiin opettelu nyt. Onko teidän muiden vauvat olleet kovia tutin imijöitä tässä vaiheessa? kun tuntuu että poika on vain silloin tyytyväisin kun tutti on suussa, eli lähes jatkuvasti päivän aikana, muuten kitisee melkein koko ajan mutta tutti suussa vaikuttaa tyytyväiseltä :o) toki päivisin on tyytyväisiäkin hetkiä ja öisin ei tarvi tuttia ollenkaan. Mutta voiko tosiaan vauvalla olla noin kova imemisentarve että ei ole tyytyväinen ilman tuttia suussa? Siksi tätä ihmettelen kun esikoinen ei tuttia tarvinnu ollenkaan eikä sillä siitä kokemusta. Kiitos jos viissitte kertoa omia kokemuksia...

voihan sillä ollakin kova imemisentarve,meillä poika ei kans syö öisin mutta päivisin söi pienenä paljonki tuttia.. suihkutisseistä sen verran,että voi olla että helpottaa ajan kanssa kun maidontuotanto tasaantuu mutta mulla edelleen suihkuaa ja imettänyt oon nyt 7kk..

[QUOTE="Nenna";23267552]Elikkäs 7 viikkoinen vauveli kyseessä. Syö hyvin tissiä mutta välillä hermostuu rinnalla suihkuavan maidon vuoksi. Loppuuko nämä suihkutissit jossain vaiheessa? no mutta tämäkään ei varsinainen mietinnän aihe ole vaan sellainen kun ollaan nyt kovasti opeteltu tutin käyttöä (n. kolmisen viikkoa jo) vieläkin taistelee alkuun tuttia vastaan mutta kun "hokaa" sen olevan tutti niin imeekin sitä tyytyväisenä.Ens alkuun piti mua tuttina ja sai kamalia raivareita rinnalla kun maitoa tuli vaikka olisi vain tahtonu lutkutella, siksipä tämä tuttiin opettelu nyt. Onko teidän muiden vauvat olleet kovia tutin imijöitä tässä vaiheessa? kun tuntuu että poika on vain silloin tyytyväisin kun tutti on suussa, eli lähes jatkuvasti päivän aikana, muuten kitisee melkein koko ajan mutta tutti suussa vaikuttaa tyytyväiseltä :o) toki päivisin on tyytyväisiäkin hetkiä ja öisin ei tarvi tuttia ollenkaan. Mutta voiko tosiaan vauvalla olla noin kova imemisentarve että ei ole tyytyväinen ilman tuttia suussa? Siksi tätä ihmettelen kun esikoinen ei tuttia tarvinnu ollenkaan eikä sillä siitä kokemusta. Kiitos jos viissitte kertoa omia kokemuksia...[/QUOTE]

Meil oli pojalla kamala imemistarve ja söi nyrkkiä jo mahassa. Sama jatkui synnyttyä ihan aina ellei ollu tissillä. Sama ongelma oli että tuli maitoa vaikkei ois jaksanutkaan syödä ja toinen vaihtoehto oli nyrkki josta meni ihokin jo rikki. Tuttiin se oppi kuiteen vasta 5kk ja nyrkki vaihtui siihen. Ajallaan se vimma laantui ja tutti saatiin pois tosi helpolla.

Yhteistyössä