N
neeh
Vieras
Vauvani oli täysimetyksellä 6 kk saakka, jolloin sitten aloitettiin kiinteät. Ensin bataatilla, josta laajennettiin kukka- ja parsakaaliin. Pikkuhiljaa alkoi kuitenkin tulla ihottumaa jalkataipeeseen ja muutenkin raajoihin. Rasvaus ei auttanut, ja nyt on tultu siihen, että aloimme jo karsia muutenkin niukasta ruokavaliosta. Tällä hetkellä vauva saa kaurapuuroa, luumua, parsakaalta, kesäkurpitsaa ja possua. Ja iho ei parane. Jätin itsekin maitotuotteet paria juustosiivua lukuunottamatta pois jo pari viikkoa sitten, kunnes pari päivää olen ollut ilman niitäkin. Suklaata en ole myöskään syönyt viikkoihin.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ja miten olette toimineet? Olen kuullut että pienten allergiatestit eivät aina näytä totuutta. Entä voisiko hampaidentulo olla syynä ihottumaan`? Olen valtavan stressaantunut kun ei tähän tule mitään selvyyttä... (Itselläni oli lapsena maitoallergia ja atooppinen iho, mutta molemmat vaivat hävisivät ennen kouluun menoa.)
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ja miten olette toimineet? Olen kuullut että pienten allergiatestit eivät aina näytä totuutta. Entä voisiko hampaidentulo olla syynä ihottumaan`? Olen valtavan stressaantunut kun ei tähän tule mitään selvyyttä... (Itselläni oli lapsena maitoallergia ja atooppinen iho, mutta molemmat vaivat hävisivät ennen kouluun menoa.)