S
santtu AMK
Vieras
Olen sairaanhoitajaopinnoissani loppusuoralla ja teen turkimusta (opinnäytetyötä) ensisynnyttäjien kokemista peloista terveen vastasyntyneen hoidossa. Eli tarkoituksenani on saada tietoa nimenomaan ensimmäisiä päiviä kotona täysiaikaisena syntyneen vauvan kanssa viettäviltä ensisynnyttäneiltä äideiltä. Kun olen etsinyt lähdemateriaalia ja tehtyjä tutkimuksia, olen löytänyt vaan synnytyspelkoja käsitteleviä ja ennenaikaisesti syntyneiden lasten hoitoon liityviä pelkoja - käsitteleviä tutkimuksia, keskusteluja, kirjoja ym.
Tavoitteena on tehdä kirjallinen avoin haastattelulomake, missä äidit voivat omin sanoin kertoa mikä lapsen hoidossa herätti kysymyksiä. Olisiko teillä ideoita lähdemateriaalin käyttöön (mistä löytyisi ns. luotettavaa lähdemateriaalia)? Olisitteko vaikka itse valmis vastaamaan kysymyksiin, esim. jos laitan kysymykseni tänne nettiin ja osoitteen, mihin voitte kirjalliset vastaukset lähettää?
Tavoitteena on tehdä kirjallinen avoin haastattelulomake, missä äidit voivat omin sanoin kertoa mikä lapsen hoidossa herätti kysymyksiä. Olisiko teillä ideoita lähdemateriaalin käyttöön (mistä löytyisi ns. luotettavaa lähdemateriaalia)? Olisitteko vaikka itse valmis vastaamaan kysymyksiin, esim. jos laitan kysymykseni tänne nettiin ja osoitteen, mihin voitte kirjalliset vastaukset lähettää?